Pēc košās "dopamīna garderobes"", pēc rozā Bārbijas gada, modes krāsu aplis ir atgriezies pie neitrālākiem un redzei patīkamākiem toņiem. Kamēr pavasaris vēl nesilda, bet ziema (emocionāli) jau ir vēsture, pieprasījums palielinājies un dizaineri apstiprinājuši, ka šokolādes brūnā krāsa ir tik pat universāla kā melnā.
Latte grims, šokolādes nagi, espresso krāsas mati – pasaule ir sajūsmā par visu, kas ir par un ap gardo krāsu. Un modes industrija neatpaliek. Universālais raksturs ir mīlestības skaidrojums.
Izdevumā "Harper’s Bazaar" interneta veikala "Net-a-Porter" mārketinga direktore Libija Peidža min, ka brūnās krāsas pievilcības atslēga slēpjas pēdējo sezonu tendencē, kas ir funkcionāls apģērbs: "Esmu novērojusi, ka klientu interese ir pieaugusi par valkājamām garderobes bāzes lietām. Neierastas ir pārmaiņas, ka relaksētas, ikdienišķas drēbes ir modē. Visu gadu valkājamas, ērti kombinējamas un diapazonā no baltas līdz brūnai un melnai."