Mileniāļi nu jau atkal kļuvuši par apsmieklu soctīklos, un smējēji atkal pieder gados jaunākajai Z paaudzei, kura ir tā, kas šobrīd nosaka tendences un aktuālos noteikumus. Un tie mainās ātrāk nekā jebkad.
37 gadus vecā digitālā satura veidotāja Krista Lavrusika ir nodefinējusi citu mileniāļu lielāko kļūdu, norādot, ka tā esot "iestrēgšana" domāšanā. Intervijā ar "Business Insider" viņa apstiprina, ka Z paaudze iedvesmojas no 1990. gadiem, bet mileniāļi esot "iesprūduši" laika periodā starp 2010. un 2016. gadu. Arguments ir skaidrs: "Tas tāpēc, ka mums tolaik bija ap 20 un mēs no tā neesam tā arī aizgājuši prom."
Pati viņa sevi dēvē par mammu mileniāli ar Z paaudzes stilu, un viņa saviem "Instagram" un "TikTok" sekotājiem, kas kopā ir ap 248 000 tūkstošiem, regulāri sniedz modes padomus. Viņa apstiprina, ka tūkstošgadnieku stilu ap 2015. gadu ietekmēja tolaik ietekmīgais "Instagram": ""Instagram" popularitātes gados to vien redzējām kā perfekti estētiskas bildes ar perfektām sievietēm." Tās šķita tērpušās izsmalcinātības uniformā – "skinny" (ļoti piegulošos) džinos, zābakos līdz potītēm un ar perfekti aiz jostas aizliktu svīteri.
"TikTok" vidē augušie smej par "Instagram" auklētajiem
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv