Godīguma seja ir skaista, to apliecina nesens pētījums, kura mērķis ir bija noskaidrot, kā vienas personas vizuālais izskats ietekmē citu cilvēku uzvedību.
Šī gada februārī žurnālā "Journal of Economic Behavior & Organization" publicēts pētījuma – eksperimenta rezultāts. Pētījumā Telavivā 110 sievietēm un vīriešiem tika izsniegtas anketas ar klāt pievienotu sievietes attēlu. Aplami apgalvojot, ka fotogrāfijā ir redzama pētījuma autore.
Rezultāti parādīja, ka vīrieši bija godīgāki, jo uzskatīja, ka ir mijiedarbībā ar šo skaisto sievieti, bet pretēja uzvedība tika novērota dalībnieču vidū. Kā raksta pētījuma autori, sievietes demonstrēja empīrisku "sodu par skaistumu". Pētnieki sieviešu reakciju attiecina uz "sieviešu greizsirdību un skaudību", kas ir saistīta ar sociālo salīdzināšanos.