slavenību zīmoli
Foto: Vida Press

Šos cilvēkus pasaule iepazina kā savas jomas zvaigznes – dziedātāji, aktieri, modeles. Pūloties nodrošināt sevi finansiāli vēl labāk, slavenības masveidā sāka dibināt savus zīmolus. Lielākā daļa piedāvā pirkt skaistumkopšanas produktus, apavus, apģērbus un dažādus aksesuārus. Taču tikai retajam bizness saucams par tiešām veiksmīgu; šobrīd daudzi no slavenību zīmoliem saskaras ar grūtībām noturēties virs ūdens vai vispār veras ciet, izpētījis medijs "Variety".

60% no visiem slavenību zīmoliem dibināti pēdējo sešu gadu laikā. Īpaši trekni iezīmējas 2021. gads, pandēmijas gads. Gadu vēlāk savus brendus pieteica Keita Mosa, Gvena Stefani, Sofija Vergara, Ešlija Tisdeila, Kristīna Agilera, Džons Ledžends un citi. 2023. gadā šī tipa uzņēmējdarbībai pievienojās Breds Pits, Hilarija Dafa.

Visbeidzot šogad par jaunu matu kopšanas līniju paziņoja Bejonsī, un pirms mēneša arī aktieris Dveins Džonsons laida klajā savu ādas kopšanas līdzekļu līniju. 53% no slavenību mazumtirdzniecības biznesiem saistīti ar skaitumkopšanu un kosmētiku.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!