Foto: action press/ Vida Press

Lai cik liels skaitās ietaupījums atlaižu laikā, nekas nav izdevīgs, ja tas nevalkāts atrodas drēbju skapja dziļumā. Nē, tērējot vairāk, vairāk neietaupīsi! Stratēģijas, kā nepakļauties izpārdošanu trakumam, neiztukšot maku un nepieblīvēt skapi.

Mīli vai nīsti, atlaižu laiks ir klāt. Līdz ar to zīmoli un veikali sacenšas gluži kā olimpiādē, piedāvājot patērētājiem labākās atlaides un piedāvājumus. Tas vien jau ir galvu reiboši. Ja no fiziskajiem veikaliem var izvairīties ar demonstratīvu un teatrālu loku, tad digitālajā tirdzniecības pasaulē viss ir citādi – pieejami ik sekundi, vien peles klikšķa attālumā. Tur (bez cilvēku pūļiem) var atlaižu piedāvājumus skrollēt bezgalīgi.

Tas ir kā kaujas lauks, un jums ir jābūt pareizi aprīkotiem, lai novērstu finanšu katastrofu. No vienkāršiem trikiem līdz emocionāliem noteikumiem par to, ko darīt un ko ne atlaižu trakumā. Ko apdomāt un ko neaizmirst.

Investīciju vērtas lietas

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Nosaki "Delfi" auditorijas mīlētākos autorus "Delfi autoru balsojumā 2024"!Iepazīsties ar visiem autoriem un viņu saturu ŠEIT