Spāņu modes zīmola "Loewe" reklāmas kampaņa, kurā bondiādes zvaigzne Daniels Kreigs izskatās gluži kā "tas savādais, apnicīgais vēstuļu draugs", pēkšņi kļuvusi ļoti populāra tīmeklī. Intervijā britu izdevumam "The Independent" modes analītiķe Džeina Keloka izskaidrojusi negaidītā interneta fenomena iemeslu.
Pirmajā mirklī šķiet, ka "Loewe" mērķis nav kaut kāda konkrēta auditorija. Vecmodīga sasuka, dzeltenas Bono stila brilles, ādas jaka, kas liek domāt par pusmūža krīzi, trikotāža kā no astoņdesmito gadu iepirkšanās katalogiem – kas tāds, šķiet, varētu šķist saistošs vien rūdītiem dendijiem un hipsteriem ar miljonāru algām.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit