Ilgi nāca, drīz aizgāja četru dienu modes svinības Latvijas galvaspilsētā jeb 39. Rīgas modes nedēļa. Pasākumā piedalījās gan ilggadēji un vietējās publikas iemīļoti dizaineri un zīmoli, gan viesi no ārvalstīm. Modes nedēļu papildināja ballītes, pop-up veikalu prezentācijas, modes stāsti un pat filmu seansi, piedāvājot daudzveidīgu un bagātīgu programmu.
Četru dienu laikā, no 28. līdz 31. oktobrim, Rīgas modes nedēļa piedāvāja plašu modes pasākumu programmu. Veikalā "Baltā Kumode" tika prezentēts zīmols "Henna", kā arī projekts "ArtisainT by Lena Lumelsky". Benjamiņu namā debitēja Latvijas zīmols "One Day", savukārt "Zunda Towers" debesskrāpjos tika atklāts Baltijas dizaineru pop-up šovrūms, kurā piedalījās zīmoli "Verens" no Latvijas, "Laura Daili" no Lietuvas un "Carolxott" no Igaunijas. Dienas izskaņā notika sievišķīgā zīmola "Amoralle" performance, kas tapusi sadarbībā ar dizaineri Fjodoru Podgorniju.
Uz galvenās modes skatuves savas aktuālās kolekcijas prezentēja vietējie zīmoli "Natalija Jansone", "Iveta Vecmane", "Selina Keer", "BAE by Katya Shehurina", kā arī ārzemju — "Pohjanheimo" (Igaunija), "Novaliss" (Spānija/Latvija), "Szczygiel" (Polija) un "Lili Marleena" (Somija).