Pētījuma gaitā tika aptaujāts 4000 sieviešu vecumā no 18 līdz 45 gadiem, un tā mērķis bija noskaidrot, kā ēšanas ieradumi ietekmē sieviešu garderobi. Rezultāti liecina, ka sieviešu nepastāvīgā ķermeņa svara dēļ katrai pieder trīs dažādu izmēru kleitas.
Tika atklāts, ka vairāk nekā puse aptaujāto sieviešu ir iegādājušās drēbes, kas viņām ir par mazu, ar cerību, ka kādu dienu tās viņām derēs, un puse no pētījumā iesaistītajām sievietēm atzina, ka viņas melo par savu patieso svaru.
Turklāt pusei aptaujas dalībnieču ir arī "resnās drēbes" gadījumiem, kad tiek uzņemti lieki kilogrami.
Atbildot uz jautājumu par to, kāds ir galvenais iemesls, kas rosina apmeklēt sporta zāli, 72% respondentu atbildēja, ka tas ir pašas attēls spogulī, 55% kā iemeslu minēja ne pārāk glaimojošas fotogrāfijas, kas ievietotas sociālajā tīklā "Facebook", un 38% sieviešu atsaucās uz gaidāmiem pasākumiem, tādiem kā dzimšanas diena vai kāzas.
Tāpat katra sestā aptaujas dalībniece vēlētos labāku seksuālo dzīvi, katra desmitā - ierobežot pārtikas uzņemšanu pēc attiecību iziršanas, bet katra piektā sieviete izlemj notievēt, kad saņem komentārus par savu svaru no draugiem vai partneriem.
Taču par spīti labajiem nodomiem 47% aptaujas dalībnieču atzina, ka regulāri nepārbauda kaloritāti un uzturvērtību produktiem, kurus viņas lieto uzturā.
Kā lielākie klupšanas akmeņi diētas ievērošanai minēti gribasspēka trūkums, garlaicība un pastāvīga ierastā ēdiena pieejamība.
Tikai divi procenti aptaujāto sieviešu atzina, ka ir apmierinātas ar savu ķermeni, kamēr vairākums sevi uzskatīja par "nevīžīgām". Katra sestā sieviete vēlas mainīt sevi, un katra desmitā sakās apzināmies, ka ir resna.
Katra sestā sieviete apgalvoja, ka ar grūtībām ievēro diētas, jo tās viņām liedz izbaudīt "normālas" maltītes, un vairāk nekā pusei respondentu nav plāna, kā saglabāt savu formu, kad ir sasniegts vēlamais svars.
Pētījums tika organizēts neatkarīgas kampaņas "Wholegrain Goodness" ietvaros, kuras mērķis ir pievērst uzmanību pilngraudu produktu labajai ietekmei uz veselību, lai atzīmētu jaunu videoierakstu ievietošanu internetā, kas palīdzēs patērētājiem atrast un izbaudīt pilngraudu produktus, kurus lietojot tiek saglabāta lieliska ķermeņa forma.