shutterstock_40701151
Foto: Shutterstock
Sievietes naudu nežēlo jaunu kleitu iegādei, vīrieši - siltiem džemperiem, liecina t/c "Galerijas Centrs" veiktā interneta aptauja. Savukārt brīvos naudas līdzekļus cilvēki galvenokārt izvēlas tērēt veselībai, ceļojumiem, apģērbu un apavu iegādei.Tā portālu Delfi informē aptaujas veicēji.

"Iepirkšanās ir kļuvusi par neatsveramu mūsu ikdienas sastāvdaļu. Daļa cilvēku savus pirkumus mērķtiecīgi plāno, citi veic spontāni. Daudzi atliek apģērbu iegādi uz izpārdošanas laiku, bet citi novērtē jauno kolekciju piedāvājumu, un pirkumus labprāt veic to laikā. Kā liecina veikalu novērojumi, biežāk apģērbu iegādājas sievietes, bet vīrieši vienā reizē iztērē vairāk naudas, un apģērbu iegādi neveic biežāk kā vienu reizi mēnesī," uzsver t/c "Galerija Centrs" menedžere Lelde Gangnuse - Bērziņa.

Tirdzniecības centra "Galerija Centrs" veiktajā interneta aptaujā tika noskaidrots, ka sievietes naudu visbiežāk nežēlo kleitu (16%), virsdrēbju (15%) un bikšu (13%) iegādei, kā arī apakšveļai (11%) un svētku tērpiem (10%). Vīrieši, savukārt, naudas līdzekļus nežēlo džemperu/puloveru iegādei (17%), apakšveļai (16%)un biksēm (14%), pēc tam seko dažādu veidu krekli (12%), kā arī virsdrēbes (10%) un uzvalki (8%).  

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!