”Ieradāmies, lai prezentētu jaunos kanālus, kuros plānojam attīstīt "Stenders" produkcijas tirdzniecību Krievijā, un jau pirmajās dienās ar savu stendu pievērsām visas izstādes dalībnieku un apmeklētāju uzmanību," stāsta uzņēmuma vadītājs Jānis Bērziņš. Interesentu - potenciālo partneru skaits bija tik liels, ka pie stenda veidojušās rindas.
”Ko tādu līdz šim nebijām piedzīvojuši. Vēlos pateikties profesionālajai komandai, kura parādīja zīmolu izcili. Interese bija milzīga un iegūto potenciālo partneru skaits, kuri pauduši vēlmi kļūt par sadarbības partneriem - ļoti vērtīgs. Lai gan izstādes organizatori atzina, ka lielā uzmanība stendam tika pievērsta dēļ jaunā "Stenders Gardener of Feelings" zīmola vizuālā noformējuma, domāju, ka nostrādāja ne tikai tas, bet arī fakts, ka zīmols Krievijā ir jau zināms. Mums kopā Krievijā jau ir 70 veikalu, no kuriem 10 ir Pēterburgā un 5 Maskavā. Šobrīd meklējam papildu partnerus, lai attīstītu vēl plašāku veikalu tīklu Krievijas lielākajās pilsētās, kā arī NVS valstīs," skaidro J.Bērziņš.