bsummer_low
Foto: Publicitātes foto
H&M paziņojis par jaunu sadarbību ar superzvaigzni – dziedātāju Bejonsē. Dziedātāja jau piedalījusies vasaras kampaņas tapšanā. Māksliniece, kura 15. aprīlī uzsāks jau izpārdotā Misis Kārteres šova pasaules tūri, būs redzama H&M vasaras kolekcijas apģērbu TV klipos un drukātajās reklāmās. Tā portālu "Delfi" informē zīmola pārstāvji.
Drukātās un vides reklāmas iepazīstina ar "Bejonsē kā misis Kārteri, kas tērpusies H&M"/"Beyoncé as Mrs. Carter in H&M". To ideja - visas sievietes var būt tik dažādas: gan stipras, gan viegli ievainojamas un jutekliskas, gan arī mātišķas, jautras un koķetas. Maija sākumā kolekcijas apģērbi būs pieejami H&M veikalos visā pasaulē, kā arī tiešsaistē.

"Man vienmēr paticis, ka H&M koncentrējas uz jautru un pieejamu modi. Mani patiešām aizrāva sadarbības laikā tapusī ideja, kas radās, pētot sieviešu atšķirīgās emocijas, kuras atspoguļo četrus elementus - uguni, ūdeni, zemi un vēju. Tā bija brīnumskaista filmēšana tropiskā salā. Man drīzāk šķita, ka uzņemam videoklipu, nevis reklāmu," stāsta Bejonsē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!