"Man vienmēr paticis, ka H&M koncentrējas uz jautru un pieejamu modi. Mani patiešām aizrāva sadarbības laikā tapusī ideja, kas radās, pētot sieviešu atšķirīgās emocijas, kuras atspoguļo četrus elementus - uguni, ūdeni, zemi un vēju. Tā bija brīnumskaista filmēšana tropiskā salā. Man drīzāk šķita, ka uzņemam videoklipu, nevis reklāmu," stāsta Bejonsē.
"H&M vasaras kampaņa ar Bejonsē galvenajā lomā ir episka fantāzija par glamūru, drāmu un arī paradīzes sajūtu. Bija brīnišķīgi vērot, kā filmēšanas laikā viņa visam liek izskatīties tik viegli un nepiespiesti - tieši šī īpašība ir padarījusi Bejonsē par liela mēroga ikonu visām pasaules sievietēm. Kampaņa parāda gan Bejonsē, gan arī H&M būtību šajā vasarā," atzīst H&M radošais direktors Donalds Šneiders.
"Kampaņā Bejonsē ir tērpta basic apģērbos no H&M kolekcijas, kas nepieciešami laika pavadīšanai saulē šajā vasarā," norāda H&M vadošā dizainere Anna Sofija Johansone. "Lūk, perfektā kokona tipa kleita, kā arī plandošā vasaras kleita, kas atstāj lielu iespaidu. Un, protams, te ir arī bikini, īpaši jau bikini ar bārkstīm. Šos apģērbus vēl īpašākus dara tas, ka pati Bejonsē iesaistījās to dizaina veidošanā, un tos piepilda viņas individuālais stils."
Vasaras kampaņa piedāvā vasaras pludmales apģērbus, kā arī batikotus bikini no šīs vasaras "H&M for Water" kolekcijas. 25% no "H&M for Water" kolekcijas pārdošanā iegūto līdzekļu tiks ziedoti iniciatīvai "H&M for WaterAid", kurai kopš 2002. gada savāktā summa jau sasniegusi 2 650 000 britu mārciņu.
Kampaņu Nassau, Bahamu salās fotografēja Inese van Lamsverde un Vino Matadins, bet reklāmas klipa režisors ir Jonas Akerlunds. Reklāma akcentē četru pamatelementu pretējās dabas, tās pilnā versija būs apskatāma tiešsaistē, bet montētās versijas televīzijā.
Reklāmā skanēs arī Bejonsē jaunā dziesma "Standing On The Sun", kas maija sākumā būs dzirdama visā pasaulē tiešsaistē un hm.com.