indija manekeni veikals
Foto: AFP/Scanpix
Trīs ceturtdaļas Latvijas sieviešu iedvesmu jauna apģērba iegādei gūst uz vietas veikalā, pētot piedāvājumu. Svarīgākais kritērijs jauna apģērba iegādē 68% sieviešu ir izvēlētā apģērba un tā krāsas atbilstība viņu gaumei, bet 59% pievērš uzmanību arī pirkuma cenas un kvalitātes attiecībai, liecina "Elkor" veiktā aptauja.

Iepazīstoties ar veikalos pieejamo piedāvājumu, iedvesmu jauna apģērba iegādei gūst 73% sieviešu, savukārt 23% iedvesmojas no internetā pieejamajiem resursiem. 15% sieviešu idejas smeļas modes un stila žurnālos, bet 11% - no ģimenes locekļiem vai draugiem.

"Aptaujas rezultāti liecina, ka, lai gan dzīvojam aizvien vairāk digitalizētā laikmetā, kas dod gandrīz neierobežotu pieeju informācijai neizejot no mājas, pārliecinoši lielākajai daļai pircēju iepirkšanās iedvesmai un lēmuma pieņemšanai joprojām būtiska ir iespēja salīdzināt dažādas preces klātienē un iecerēto pirkumu izmēģināt," stāsta "Elkor" valdes loceklis Ronalds Feldmanis

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!