Iepazīstoties ar veikalos pieejamo piedāvājumu, iedvesmu jauna apģērba iegādei gūst 73% sieviešu, savukārt 23% iedvesmojas no internetā pieejamajiem resursiem. 15% sieviešu idejas smeļas modes un stila žurnālos, bet 11% - no ģimenes locekļiem vai draugiem.
"Aptaujas rezultāti liecina, ka, lai gan dzīvojam aizvien vairāk digitalizētā laikmetā, kas dod gandrīz neierobežotu pieeju informācijai neizejot no mājas, pārliecinoši lielākajai daļai pircēju iepirkšanās iedvesmai un lēmuma pieņemšanai joprojām būtiska ir iespēja salīdzināt dažādas preces klātienē un iecerēto pirkumu izmēģināt," stāsta "Elkor" valdes loceklis Ronalds Feldmanis
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit