Foto: DELFI
Piecu gadu jubilejā jaunā veidolā un ar jaunu apavu klāstu atvēries modes apavu salons 'Madam Bonbon'. Uz divām nedāļām martā salona durvis tika slēgtas, lai tas no krāsaina, jūgendstilā iekārtota dzīvokļa pārtaptu baltā buduārā, kur kurpes joprojām atrodas visur - uz galda, uz palodzēm, gultā, pūderistabā. Ir pārtapis ne tikai salona interjers, bet ir papildinājies arī kurpju dizaineru klāsts.

Pie 2008. gada pavasarī atklātā salona rekonstrukcijas strādāja tā radītāju komanda: arhitekts Mareks Birznieks dizainere Everita Upeniece un interjera dekoratore Laura Dišlere.

Mākslinieki pēc iespējas centās saglabāt esošā jūgendstila interjera elementus, piešķirot tiem jaunu elpu. Pienbaltā krāsa rada mazliet sirreālu efektu, it kā sastingstot laikam un telpai. Salonā ienācis vairāk viegluma un gaišuma, atsvaidzinot jūgendstila mēbeļu un priekšmetu smagnējo dabu. Salona telpa nu kļuvusi pārskatāmāka un optiski plašāka, uz baltā salona interjera kā savdabīgi mākslas darbi izceļas ne tikai kurpes, bet arī Natālijas Jansones un Annas Led kleitas, kā arī Agneses Eidukas rotas, Amoralle zeķes un Cinnamon trikotāžas izstrādājumi.



"Live Madam Bonbon style!" - tāds ir arhitekta Mareka Birznieka raksturojums Madam Bonbon pārmaiņām. "Pirmā lappuse Madam Bonbon stila grāmatā ir krāsains jūgendstila dzīvoklis. Otrā lappuse ir balts, gaisīgs putu mākonis. Kad pienāks laiks, esam gatavi atšķirt arī trešo un ceturto lappusi Madam Bonbon dzīvē."

Pircēju jau iemīļotajiem Pura Lopez, Chie Mihara, Pedro Garcia, Pons Quintana, RAS, Pertini un Sinela apaviem pievienojusies arī londoniete Anya Sushko ar savām izsmalcinātajām somām, kā arī divi jauni apavu zīmoli Miista un Arche.

Miista ir britu kosmopolītiskajā gaisotnē attīstījies spāņu zīmols, kas raksturo jaunas, neatkarīgas pilsētnieces garderobi. Savukārt Arche augstas kvalitātes nubuka apavi visdažādākajās nokrāsās patiks eko dzīvestila piekritējām.

Madam Bonbon ir zīmols, kas iekarojis ne tikai Latvijas sieviešu sirdis. Salona koncepts un interjers bijis apbrīnots arī britu, vācu, japāņu un somu medijos.

Šī gada janvārī vairāki atvērumi salonam veltīti arī prestižajā Apvienotās Karalistes žurnālā WeAr, kas atspoguļo galvenās modes, stila un konceptu tendences pasaulē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!