Šai sakarā izdevums "Marie Claire", konsultējoties ar speciālistiem, ir noskaidrojis populārākās īpašības, par kurām vēsta sievietes skapī esošās lietas.
Dizaineru zīmoli un brendu darinājumi
Ja itin visas drēbes, ko valkā, ir rotātas ar spilgtiem zīmolu uzrakstiem un košām apdrukām, iespējams, šādi vēlies paslēpt savu patieso identitāti.
Speciālisti šo paradumu vērtē kā patiesi interesantu, jo sveša vārda izcelšana sava ķermeņa centrā liecina par krasām pretrunām sievietes raksturā.
No vienas puses tas liecina par vēlēšanos būt sabiedrībā pamanāmai, tomēr bieži vien slēpšanās aiz brenda apģērbiem un aksesuāriem vēstī par vēlēšanos neatklāt savu būtību citu acīm.
Tāpat lepošanās ar zīmoliem aizkavē personības un individualitātes attīstīšanos, radot savu oriģinālo stilu.
Ne reizi neuzvilkts apģērbs
Ja lepojies ar apģērbu, ko pēc iegādāšanās ne reizi neesi uzvilkusi, iespējams, cīnies ar grūtībām atstāt aiz muguras savu pagātni.
Bieži vien šī tendence novērota mātēm, kuras glabā drēbes, kas iegādātas pirms mazuļa piedzimšanas, neapzināti nespējot pieņemt izmaiņas savā dzīvē. Tāpat ilgi nevilkta apģērba glabāšana liecina par iekšējām dusmām vai bailēm.
Ne reizi neuzvilkts apģērbs, kam atstātas cenu zīmes
Šāda skapja satura īpašnieces necieš no grūtībām atstāt aiz muguras savu pagātni, tomēr viņām ir noteikti priekšstati par to, kādai jābūt viņu iekšējai pasaulei un apkārtējai videi. Itin visam jābūt kontrolētam un sakārtotam, kā arī iecerētajam paštēlam apkārtējo cilvēku acīs jābūt tādam, kādu sieviete vēlas.
Tomēr realitāte ne vienmēr saskan ar šādu sieviešu iedomām, un, tā vietā, lai kaut ko darītu lietas labā, sasniedzot mērķus, sieviete vien turpina atkal un atkal iegādāties drēbes iecerētajai ideālajai dzīvei.
Lai no šī paraduma atbrīvotos un beidzot sāktu piepildīt savus sapņus, speciālisti iesaka sākt valkāt noteiktos apģērbus, neraugoties uz situācijām, kam tie reiz bijuši paredzēti.
Balts, melns, pelēks
Sievietes, kas ģērbjas neitrālos toņos, piemēram, baltā, melnā un pelēkā, nevēlas tikt pamanītas un labprāt rada iespaidu, ka ir teju neredzamas.
Šādu tendenci veicina vairāki faktori, piemēram, zema pašapziņa vai intravertais personības tips, kam grūtības sagādā komunicēšana ar apkārtējo sabiedrību.
Bikses, bikses, tikai bikses...
Sievietes, kuras vēlas valkāt kleitas un svārkus, bet nespēj atteikties no bikšu iegādāšanās, baidās izpaust savu seksualitāti, riskējot ar iekļaušanos apkārtējā sabiedrībā, piemēram, darba vidē.
Tāpat šī tendence saistīta ar kareivīgu raksturu un bailēm par sava statusa un autoritātes zaudēšanu.
Identisks apģērbs
Sievietes, kas iegādājas vienāda fasona, bet dažādu krāsu svīterus, vai valkā tikai melnus vai baltus topiņus, baidās no izmaiņām savā ikdienā, ietverot gan profeisonālo, gan privāto dzīvi.
Tā pamatā ir neatrisinātas grūtības, kā arī bailes no nozīmīgu soļu speršanas, kas var būtiski izmainīt ierasto dzīves ritējumu, kas sievieti gan patiesībā nemaz neapmierina.