Līdz šim uzņēmums vairāk koncentrējies uz pasūtījumu izpildi citiem lieliem uzņēmumiem. Kā zināms, "Rita" ir nopietns apģērbu šuvējs trikotāžas apģērbu segmentā uzņēmumam "H&M". Jau pirms kāda laika uzņēmums paziņoja par plāniem stiprināt pozīcijas vietējā tirgū. Pamazām kļūst redzami šo pūliņu rezultāti. Uzņēmums tagad sadarbojas ar Latvijas modes vidē skaļiem vārdiem - modes dizaineriem Gintu Budi, Indru Miklāvu un Indru Salceviču.
""Rita" ir pamatīgs ražotājs, kas strādā jau no 1924.gada. Taču daudzi Latvijā par šo produkciju nezina nemaz tik daudz, sevišķi jaunākā paaudze. Tagad notiek pārmaiņas, lai "Rita" varētu būt patstāvīgs zīmols ar savu pievienoto vērtību. Uzņēmums ražos ne tikai citiem pasūtītājiem, bet radīs pats savas nopietnas kolekcijas," pasākumā uzsvēra modes dizainere Indra Miklāva, prezentējot jauno uzņēmuma logo.
Pasākuma laikā uzņēmums prezentēja arī jauno rudens/ ziemas kolekciju. Tajā pārsvarā ir kleitas - ar rakstiem un vienkrāsainas, gan kuplas, gan uz auguma, ar interesantām kabatām un bez. Daļa kolekcijas pārdošanā nonāk jau šodien.
"Lielākajā daļā veikalu Latvijā, kas piedāvā vienkāršas trikotāžas lietas, tās ir lētas, bet ir ceļojušas pāri puspasaulei. Un mēs visi esam dzirdējuši, cik briesmīgos apstākļos šīs te lietas bieži ir šūtas un ar kādu ķīmiju apstrādātas. Mēs te varēsim piedāvāt apģērbu līdzīgā cenu grupā, bet tas ir tapis tepat. Latvijā uzņēmumā "Rita" cilvēki strādā, saņem atalgojumu un apmaksātu atvaļinājumu, par ko šuvēja kaut kur Bangladešā vai Ķīnā var tikai sapņot. Līdz ar to tā ir arī sociāla atbildība, bet cilvēkiem būs iespēja izvēlēties Latvijā tapušu, kvalitatīvu preci," pasākumā uzsvēra Miklāva, kas pati bija tērpta krāsainā trikotāžas kleitā no "Rita" jaunās kolekcijas.
Miklāva uzņēmumā nodarbojas ar Basic apģērbu līnijas izstrādi - tie būs kvalitatīvi trikotāžas apģērbi - krekliņi, legingi, bītlenes un tamlīdzīgi. "Šīs lietas noteikti varēs konkurēt ar citu masu ražotāju apģērbiem cenas ziņā, taču viss būs tapis tepat, Latvijā," skaidro Miklāva.
"Ar prieku pieņēmu piedāvājumu sākt sadarboties ar "Rita", jo man kā dizainerim te ir lielas iespējas - uzņēmumā ir pieejamas tehnoloģijas, kādu man kā privātam dizainerim nevar būt. Savā uzņēmumā esmu viss vienā - dizaineris, mārketinga, pārdošanas, reklāmas speciālists, savukārt "Rita" man dod iespēju nodarboties radoši tīri ar dizainu un veidot kolekcijas bērniem," stāsta Indra Salceviča, kas Latvijas modes vidē jau sen zināma ar savu zīmolu "SALT". Uzņēmumam "Rita" īpaši izstrādātā bērnu modes līnija savu oficiālo prezentāciju vēl tikai gaida.
"Pārmaiņas ir iecerētas lielas. Šobrīd zīmols piedāvā apģērbu vecuma grupai 25+, bet es ceru, ka tiem cilvēkiem, kas ar "Rita" produkciju un kvalitāti vēl nebija pazīstami, šis būs īsts jaunatklājums," pārliecināta Miklāva.
Uzņēmums sola, ka zīmola jaunā pavasara/ vasaras kolekcija kļūs par ievērojamu notikumu Latvijas modes dzīvē.