Kārlsonas Menedžmenta skolas asociētais profesors Vlads Griškevics (Griskevicius) un viņa students Jadžins Vangs (Wang) publicējuši pētījumu, kurš, kā viņi apgalvo, pierāda, ka sievietes vēlas iegūt dizaineru rokassomiņas, jo jūt vēlmi izrādīt, cik daudz vīrietis ir gatavs iztērēt viņu dēļ, tādējādi liekot sāncensēm atkāpties.
Veicot citu pētījumu, Griskevičs un Vangs dalībniecēm lika izjust greizsirdību, liekot iedomāties, ka cita sieviete flirtē ar viņas vīrieti. Īsi pēc tam sievietēm bija nepieciešams veikt citu, ar šo eksperimentu šķietami nesaistītu uzdevumu, proti, uzzīmēt dizainera zīmolu uz rokassomiņas. Kad sievietes juta greizsirdību, viņu atainotie zīmoli bija izmēros divreiz lielāki nekā tad, kad viņas tos zīmēja, izjūtos citas emocijas.