Festivāla pirmajā dienā savas kolekcijas demonstrēja jaunās un uzlecošās modes dizaina zvaigznes. Skates apmeklētājiem vispirms bija iespēja vērot jauno modes dizaineru konkursa finālistus - Zanes Porietes, Arvila Lindes, Evas Borhertes, Danas Jasinkevičas un Ērikas Rudnikas & Elīnas Gorjačkinas kolekcijas.
Savukārt vakara turpinājumā modes cienītāju vērtējumam tika nodoti zīmoli "Hebe", "Paiya", "Petra.lv", "Black Salt", "Miime" un "Recycled.lv".
Arvils Linde
Kolekcijas "MITAGO" koncepts simboliski atspoguļo cilvēces evolūciju, sākot no tās pirmatnēji dzīvnieciskā, smagnējā, dabā sakņotā pirmtēla, kas procesa gaitā tiek attīstīts, attīrīts un savā veidā ēterizēts, to pamazām padarot trauslu un caurgaismīgu, taču vienlaikus tas tiek arī uniformizēts, tādejādi simboliski attēlojot prāta un zinātnes mūžīgos centienus gūt uzvaru pār instinktiem un dabu.
Eva Borherte
Evas Borhertes kolekcija "Plankumainā zeme" sastāv no 7 sieviešu modeļiem, kuru iedvesmojusi Latvijas un Kirgistānas etnogrāfija. Idejas smeltas latviešu, it īpaši Kurzemes tautastērpa galvassegu tinumos, turku tērpu kārtainībā un latviešu tautas tērpu rakstos. Kolekcijā izmantota trikotāža, vilna, kokvilna, viskoze un zīds.
Zane Poriete
Jaunā dizainere Zane Poriete Riga Fashion Mood demonstrēs savu kolekciju "Still Life".
Halarah
Zīmola Halarah kolekcija "Austrumu parfīms" domāta sievietei, kura ir jutekliska, izsmalcināta un ar pašpārliecinātu individualitāti. Viņa dzīvo pasaulē, kurā jaušams nedaudz fantāzijas un pasakas. Kolekcijā izmantots dabiskais zīds, tills un pērles. Tērpos dominējošās krāsas – karmīnsarkans, dzintara tonis un melns.
Dana Jasinkeviča
Abpusēji valkājamu mētelīšu kolekcijas "1/2 sweet" iedvesmas avots ir Luisa Kerola pasaka par Alisi Brīnumzemē. Kolekcija ir kā stāsts par divām pilnīgi atšķirīgām realitātēm. Viena mēteļa puse ieturēta minimālisma noskaņās, otra puse - koša un atraktīva, apdrukāta ar speciāli šai kolekcijai zīmētām grafiskām ilustrācijām. Ikdienas gaitās valkātājs var pats izvēlēties situācijai un noskaņojumam piemērotāko.
Ērika Rudika un Elīna Gorjačkina
Dizaineru duets prezentē savu kolekciju "Gismonda". Idejas iedvesma meklējama jūgendstila aizsākumos – šis mākslas stils rada asociācijas ar pasakām un mistiku, jo tam piemīt smalkums, vieglums, vijīgas formas un dabas motīvu attēlojums. Kolekcijas pamatideja ir gūta no jūgendstila laikā radītiem sadzīves priekšmetiem: mēbelēm, traukiem, skulptūrām, juvelierizstrādājumiem un arhitektūras. Katram tērpam piemīt individuāls raksts, kas ir smalks roku darbs.
Hebe
Bērnu apģērbu zīmola Hebe kolekcija, kā ierasts, ir ražota no augstas kvalitātes viegli kopjamiem audumiem. Kolekcijas apģērbiem piemīt vienkāršība, kas savienojumā ar pārdomātām detaļām un apdrukām piešķir unikālu raksturu. Tā mazajiem nēsātājiem būs piemērota gan nēsāšanai mājās, gan skolas gaitās, ciemojoties, pastaigājoties, spēlējoties un ballējoties.
Paiya
Zīmola pavasara/vasaras 2014 kolekcija ir veltīta gudrai un darbīgai dāmai, kas ir savas dzīves valdniece un jebkādos apstākļos saglabā sievišķību un augstu pašcieņu. Apģērbs kalpo viņai, nevis otrādi. Kolekcija radīta, lai atbalstītu Sievieti gan viņas darba, gan atpūtas brīžos. Kolekcijas iedvesmas avoti ir jūra, vējš, saule un brīva, pašpārliecināta Sieviete. Apģērbam nav jābūt ne uzkrītošam, ne izaicinošam, lai Sieviete tajā izceltos. Viegla asimetrija izcels individualitāti un materiālu un krāsu kontrasti uzsvērs viņas daudzveidīgo dabu.
Petra.lv
Zīmola Petra kolekcija radīta ikdienas piedzīvojumiem un svētku notikumiem meitenēm no pusgada līdz pat pusaudžu vecumam. Kolekcijas iedvesma ir paši bērni, tāpēc apģērbi radīti ar patiesu izpratni par mazu meiteņu lielajiem sapņiem un cieņu pret mammu rūpēm un pārdomātājām prasībām. Modeļi ir vienkārši un praktiski, lielākoties bez bērniem tik neērtajām aizdarēm. Kolekcijas tērpus papildina oriģinālas auduma aplikācijas un roku darbs, piemēram, tamborēti elementi.
Black Salt
Pavasara/vasaras 2014 kolekcijas "Aist – a Good Choice for Childmaking" iedvesmas avots ir cilvēki un dabas kārtība. Dabā vīriešu dzimuma pārstāvji parasti ir košāki par sieviešu dzimuma – šāds princips tiek ievērots arī šajā Black Salt vīriešu kolekcijā, kuras tērpus rotā provokatīvi uzraksti.
Miime
Zīmola "Miime" apģērbu kolekcija iedvesmo ar savu moderno dizainu un augsto kvalitāti, kā arī pārdomātu un praktisku izsmalcinātību. Kolekcijā ietilpst modernas un ērtas žaketes, bikses, vestes, svārki, t-krekli, adījumi un aksesuāri. Apģērbs ir ideāli piemērots visai ģimenei kā atpūtā, tā svētkos.
Recycled.lv
Recycled.lv un zīmola dizainere Ingrīda Zābere piedāvā konceptuālu kokteiļkleitu kolekciju, kas veidota no lietotām un neaktuālām vīriešu žaketēm. Kolekciju "Break Fest" iedvesmojusi viena no stilīgākajām 60. gadu Holivudas filmām "Breakfast at Tiffany's". Filma ironizē par augstākās sabiedrības normām un meitenēm, kuru labākie draugi ir briljanti – vienalga, kādā ceļā iegūti. Kolekcijas zīda un atlasa drapējumi un zelta aksesuāri uzbur glamūrīgas dzīves ilūziju, aiz kuras cenšas paslēpties sievietes vientulība, skumjas un bezspēcība.
Riga Fashion Mood ir iespēja apmeklēt ikvienam, iegādājoties biļeti visās "Biļešu serviss" tirdzniecības vietās. Veikalos "Taste Latvia" iespējams nopirkt ieejas kartes uz ekskluzīvo "Spice Life" atklāšanas ballīti, kas norisināsies piektdien, 4. oktobrī, pēc modes skatēm turpat, Spilves lidostā.
Festivāla otrajā dienā savas kolekcijas demonstrēs Aleksandrs Pavlovs, "Taste", "Koshakova", "Cinnamons" un bērnu apģērbu zīmoli "Leny Tomy Factory" un "Zaza Couture", kas modes mīļotājas šoreiz pārsteigs arī ar tērpiem pieaugušajiem. Muzikālo izklaidi nodrošinās grupa "Bunch of Gentlemen".
Riga Fashion Mood tiek organizēts sadarbībā ar "Skudras Metropole" un TC "Spice".
Modes festivāls Riga Fashion Mood tiek organizēts kopš 2011. gada. Tā organizators ir biedrība Latvijas Modes palāta, kas apvieno modes dizainerus, mācībspēkus, ražotājus un citas modes attīstībā ieinteresētās personas. Modes palātas mērķis ir attīstīt modes platformu Latvijā un organizēt pasākumus, kas sniedz iespēju Latvijas modes dizaineriem un zīmoliem piedāvāt jaunās kolekcijas klientu segmentam vietējā un starptautiskā mērogā, kā arī veicināt Latvijas modes patēriņa pieaugumu sabiedrībā.