Kā norāda Batidžello, neskatoties uz to, ka ikvienā valstī ir atšķirīga skaistuma uztvere, vienojošais faktors ir vēlme saglabāt jaunību, cik vien ilgi iespējams. Lorensa arī ir gatava pastāstīt par pieredzi, ko guvusi, apbraukājot daudzas pasaules valstis, novērojot skaistuma izpratnes atšķirības un arī to, kā nesenā ekonomiskā krīze visā pasaulē ir ietekmējusi skaistumkopšanas industrijas attīstību.
Pateicoties globalizācijas laikmetam, kad gandrīz jebkurā pasaules vietā ir pieejams internets, sievietes ir kļuvušas daudz izglītotākas par iespējām, kā saglabāt jaunību.
Ja pirms 20 gadiem populārākais līdzeklis jaunības saglabāšanā bija ķirurģiska iejaukšanās, tad tagad sievietes arvien biežāk dod priekšroku dabiskiem līdzekļiem un procedūrām. Arī paši pircēji droši vien ir pamanījuši, ka savu uzvaras "gājienu" veikalu skaistumkopšanas produktu plauktos ir uzsācis ne viens vien eko un bio produkts.
Raksturojot skaistuma rituālus dažādās pasaules valstīs, ar kuru palīdzību sievietes cenšas saglabāt jaunību, Lorenza atgādina, ka nevar nepieminēt Japānu, kur ādas kopšanai tiek izmantots ievērojams skaits neparastu produktu un procedūru.
Ja tā var teikt, katra japāniete ir izstrādājusi savu ādas kopšanas protokolu, pie kura viņa arī pieturas no agra rīta līdz vēlam vakaram. Turklāt anti-age jeb pretnovecošanās produktus japānietes sāk lietot diezgan agrā vecumā.
"Interesanti, ka Irānā sievietes, kuras ikdienā citiem cilvēkiem atklāj vien savas acis, sejas un ķermeņa kopšanai pievērš tikpat lielu uzmanību kā japānietes. Manuprāt, tādējādi irānietes saglabā, rūpējas un savā ziņā kompensē savu dabisko vēlmi pēc sievišķības, neskatoties uz to, ka neviena sveša cilvēka acs to nevar redzēt.
Savukārt, salīdzinot Francijā un Krievijā dzīvojošās sievietes, jāteic, ka francūzietes savos uzskatos ir daudz brīvākas nekā krievietes - viņas meklē savu individuālo skaistumu, nesekojot kādiem etaloniem.
Krievijā sievietes savu skaistumu veido, vairāk vai mazāk balstoties uz stereotipiem par to, kas sabiedrībā tiek uzskatīts par skaistu un estētisku ķermeni," skaidro Lorensa Batidžello.
Lorensa savā sarunā atklāj arī kādu interesantu atziņu. Diskutējot ar sev zināmajām Latvijas skaistumkopšanas speciālistēm un dermatoloģēm par industrijas nākotnes perspektīvām, Lorensa ir gandarīta, ka sadzirdējusi arī lielisku atziņu – ādas kopšanai jābalstās uz tās dabiskajām spējām pašai atjaunoties.
Jautājot par ekonomiskās krīzes ietekmi uz skaistumkopšanas industriju, Lorensa uzsver, ka tā noteikti ir mainījusi skaistumkopšanas industriju. Tā ir izglītojusi pircējus. Cilvēki vēlas ne tikai iztērēt iespējami mazāk naudas, nekā ierasts, bet arī iegādāties cenai atbilstošu produktu. Tas nozīmē, ka ir būtiska gan cena, gan kvalitāte.
"Jāteic, ka pat tie cilvēki, kuriem ir pietiekami daudz naudas, lai iegādātos visu, ko sirds kāro, piekopj šo iepirkšanās metodi. Cilvēki arvien vairāk iepērkas pārdomāti, apsverot ne tikai to, vai tas ir izdevīgs pirkums, bet arī to, vai produkts ir labs ādai, ķermenim un visai veselībai.
Cilvēki meklē produktus ar īstu vērtību. Tāpēc svarīgākais, kas būtu jāatceras savas veselības un skaistuma labā, ir iegādāties kvalitatīvu produktu, nevis tādu, kuru pavada bažas par spēju sniegt gaidīto efektu," atgādina Batidžello.
Lorensa uzsver, ka mums arvien aktīvāk jārūpējas ne tikai par savu veselību, bet arī vietu, kur mēs dzīvojam. Tā ir mūsu zeme, planēta, mūsu mājas. Tādēļ tikai priecē, ka pasauli ir pārņēmusi ekoloģiskā dzīvesveida kustība.
Mēs ēdam pareizāk, izmantojot savā valstī pieejamos sezonālos produktus, mēs pārvietojamies zaļāk, dodoties uz darbu ar velosipēdu, mēs lietojam kvalitatīvus un dabiskus kosmētikas produktus un citādi ikdienā rūpējamies par ilgtspējīgu pastāvēšanu.
"Ceru, ka arvien vairāk cilvēku pieņems šo dabisko dzīvesveidu kā pašsaprotamu. Cilvēkiem ir jāmācās dzīvot citādāk. Ir jauni laiki un jauns sākums, kuram mums ir jāpiemērojas," ar smaidu saka skaistuma pasaules pārstāve.