95e6f0a7b28e4ae1_800x800ar
Foto: Publicitātes foto
Šajā pavasarī populārais apģērbu zīmols "Lindex" meklēja modeles darbinieču vidū unikālai pavasara apakšveļas kampaņai "Bra-volution". Interese bija liela, un atlasē, kas notika Stokholmā, piedalījās 45 darbinieces. Piecas no viņām tika izvēlētas par modelēm unikālai fotosesijai Londonā, fotostudijā "Spring Studios", informē zīmola pārstāvji.

"Sākumā meitenes bija diezgan sanervozējušās, bet, līdzko nokļuva kameras priekšā, viņas bija uzdevuma augstumos un burtiski mirdzēja. Viņas visas izskatās burvīgi: fotogrāfijas runā pašas par sevi!

Visas piecas meitenes izskatās labāk nekā mēs varējām iedomāties!" atzīst Mūks Hanifaija (Mooks Hanifiah), aģentūras "Wednesday" radošais direktors.

Londonā uzņemtās fotogrāfijas būs redzamas galvenajā kampaņā, kas sāksies 5. maijā dažādos kanālos: interneta reklāmu veidā, mazumtirdzniecības veikalos un interneta veikalā visos "Lindex" tirgos.

"Daudzām sievietēm ir grūti atrast krūšturi, kas ideāli pieguļ. Pateicoties mūsu revolucionārajam jaunajam apakšveļas prezentēšanas veidam, klientes turpmāk varēs iegādāties krūšturus vieglāk, ātrāk un ērtāk gan veikalos, gan interneta veikalā lindex.com," stāsta Ingers Lundkvists (Inger Lundqvist), "Lindex" Apakšveļas nodaļas dizaina un iepirkumu vadītājs.

"Lindex" modeles

Petra, pārdevēja asistente no Bratislavas (Slovākija);
Rikke, pārdevēja asistente no Oslo (Norvēģija);
Rebeka, kontroliere no galvenā biroja Oslo (Norvēģija);
Johanna no galvenā iepirkumu biroja Gēteborgā (Zviedrija);
Sigita, veikala vadītāja no Viļņas (Lietuva).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!