No kaimiņvalsts nākušais modes zīmols tika radīts 2008. gadā, un tā darbības pamatā ir četras nemainīgas pamatvērtības: mūsdienīgas 21. gs. sievietes tēls, Baltijas zemju estētika un tradīcijas, dabas un virtuves dabiskais skaistums, kā arī viesmīlīgais Ziemeļu reģiona māju siltums.
Julia Janus kolekciju izstrādē jau kopš pašiem zīmola radīšanas pirmsākumiem tiek izmantotas tikai dabīgas krāsas, savukārt galvenā iedvesma dizainiskajiem risinājumiem tiek gūta no vietējās dabas un kultūras iezīmēm. Būtiski, ka visi zīmola apģērbu modeļi ir radīti respektējot sieviešu formas līniju dažādību.
"Katra jauna projekta sākumā galvenais ir atrast savu unikālo rokrakstu un nišu, kuru piepildīt, un tādejādi izcelties uz citu fona. Tā kā man ļoti patīk gatavot un atklāt jaunas garšas, ideja par virtuves un kulinārijas iekļaušanu zīmola kontekstā šķita tikai pašsaprotama, jo virtuve ir katras mājas centrs, kur cilvēki dalās ar emocijām un iecerēm.
Galvenais mērķis bija radīt Baltijas dizainam raksturīgu konceptu, kas atšķiras no mūsdienās tik ierastās itāļu, krievu vai skandināvu interpretācijas par modi. Mēs, balti, apzināmies savas vērtības un tāpēc maksimāli izmantojam dabīgus materiālus un izvairāmies no ķīmiskām krāsvielām.
Savukārt mūsu reģiona bieži vien miglainais un dūmakainais klimats iedvesmo mani izmantot šīs dabā redzamās nokrāsas arī zīmola kolekcijās, tādejādi svinot mūsu izcelsmi, " komentē zīmola galvenā dizainere Jūlija Janus.
Galvenie elementi, kas izmantoti jaunā konceptveikala noformējumā, ir garš galds, kurš cēli rotā iepirkšanās zāles centrālo daļu, taburetes, kas idejiski atgādina Baltijas jūras krastā atrodamos akmeņus, melna tāfele, ko grezno balta krīta uzraksti, spoguļlustras ar lietus lāšu formas detaļām, kā arī kases zona, kas veidota, iedvesmojoties no virtuves interjera fragmentiem un ko īpaši izceļ tai blakus esošā izlietne un dvieļi.
Kopējā veikala atmosfēra radīta ar mērķi atspoguļot nevainojamu modes un Ziemeļu reģionam raksturīgās kulinārijas sintēzi, kas arī ikdienā iet roku rokā un papildina viena otru.
Julia Janus jaunākā kolekcija "Music in my Kitchen" jeb "Mūzika manā virtuvē" jau šobrīd ir nopērkama zīmola konceptveikalā, un tā ir veltīta skaņas un verbālajām izpausmēm, kas dizaineres skatījumā ir neatņemama mūsdienu sievietes dzīves sastāvdaļa.
Kolekcijas modeļi pārsteidz ar dažādajām formām, oriģinālajām detaļām, audumiem un krāsu paleti, kas radīta, iedvesmojoties no modernā hip-‐hopa, roka, džeza un lounge mūzikas skaņām un ko vislabāk iespējams redzēt tieši efektīgajās audumu apdrukās. Kā galvenā krāsa produktu sortimentā dominē baltā, kas simbolizē klusumu un rada līdzsvaru starp košajiem elementiem.
Tāpat plaši tiek izmantoti arī citi neitrālie, dabā sastopamie toņi. Arī asimetrija, dekoratīvi izšuvumi un batikas krāsojuma tehnika ir neiztrūkstošas jaunās kolekcijas sastāvdaļas gan apģērbos, gan arī aksesuāros, somās un rotās.