ASV uzņēmuma "Crocs" vadība paziņojusi, ka slēdz 100 veikalu no 600, jo pēdējos trīs mēnešos uzņēmuma peļņa ir kritusies par 44 %. Uzņēmums plāno arī atlaist 180 no 5 000 darbiniekiem, un samazināt produktu klāstu par 30-40 %.
Portāls norāda, ka uzņēmuma paziņojums ir kā uzvara anti-krokšu kustībai, piemēram, sociālā tīkla "Facebook" lapas "I Don't Care How Comfortable Crocs Are, You Look Like A Dumbass" (no angļu val. – "Man vienalga cik ērti ir krokši. Tu izskaties pēc muļķa.") atbalstītājiem, kuru ir vairāk nekā pusotrs miljons.
Uzņēmums radīts 2002.gadā, un sākumā tas piedāvāja apavus jūrniekiem. Taču uz klāja apavi nepalika ilgi, cilvēki sāka slavēt apavus par to vienkāršību un ērtumu.
"Krokšu" nonākšanu slavas saulītē paātrināja vairāki slaveni nēsātāji, piemēram, aktieris Als Pačīno. Arī bijušais ASV prezidents Džordžs Bušs nekautrējās gumijas klikatas vilkt publiski.
2005.gadā uzņēmums ražoja miljons kurpju mēnesī, un "krokšu" pārdošanas apjoms gadā sasniedza 850 miljonus dolāru.
2008. gadā sākās uzņēmuma lejupslīde, pārdoto klikatu skaits samazinājās, tāpēc uzņēmums sāka paplašināt apavu izvēli, piemēram, sāka ražot kedas un ziemas zābakus. Kā norāda portāls, šī stratēģija līdz šim strādāja: vēl 2011.gadā uzņēmuma peļņa bija 150 miljoni dolāru.