Randy Brooke/Getty Images for H&M
Foto: Randy Brooke/Getty Images for H&M
16.oktobra vakarā Ņujorkas "Armory on the Hudson" sporta halle tika pārveidota par iekštelpu stadionu Aleksandra Vanga H&M kolekcijas iznācienam starptautiskajā arēnā. Viesiem, kuru vidū bija arī Amerikas šovbiznesa pārstāvji, bija iespēja vērot sporta iedvesmotās kolekcijas demonstrāciju. Kolekcija būs pieejama 240 H&M veikalos un tiešsaistē visā pasaulē, sākot no 6.novembra, informē zīmola pārstāvji.

Vakars bija enerģijas pilns jau no paša sākuma, arēnā iznākot ielu vingrotājiem, kas sniedza iespaidīgu priekšnesumu,  uzmundrinot skatītājus. H&M cienītāji visā pasaulē varēja piedalīties šajā pasākumā, vērojot tiešsaistes pārraidi vietnē hm.com un alexanderwang.com.

Bez daudzajām slavenībām un modes industrijas pārstāvjiem pasākumā piedalījās arī vienkārši apmeklētāji. Viņi bija laimējuši ielūgumus uz atklāšanas pasākumu, izmantojot zelta biļetes akciju uzkodu automātos, kas bija pieejama atsevišķos H&M veikalos Ņujorkā.

"Šovakar Aleksandra Vanga un H&M kolekcijas atklāšanā enerģija teju vai dzirksteļoja, un pasākums pārsniedza modes nozares robežas — tas bija manāms gan šova noskaņā un ātrumā, gan spontāni izveidotajā veikalā ar sporta ģērbtuves iekārtojumu, gan arī Missy Elliott un Sharaya J priekšnesumos noslēguma ballītē", teica Aleksandrs Vangs. "Es vēlējos, lai visiem būtu iespēja pievienoties un izklaidēties, un ceru, ka mērķis tika sasniegts", piebilda dizaineris.

"Šī vakara svinības patiesi atspoguļoja Aleksandra Vanga un H&M kopējās kolekcijas tēmu. Radās iespaids, ka mums ir iespēja vērot, kā satiekas mode un sports, un Ņujorka šīs kolekcijas atklāšanai bija ideāli piemērota", stāsta Margarēta van den Boša, H&M radošā konsultante.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!