Starp dalībniekiem šajā modes nedēļā redzami gan tādi Latvijas zīmoli, kas jau ir ierakstīti mūsdienu Latvijas modes vēsturē – Katya Katya Shehurina, Amoralle, Anna Led, Nóló, Narciss, gan strauji augošie pašmāju zīmoli tādi, kā M-Couture, Sin On the Beach, Dace Bahmann (BeCarousell), Skladnova, un dotajā brīdī vieni no aktuālākajiem jaunajiem modes zīmoliem Eiropas modē – Marco Grisolia un ASG no Itālijas.
Starp pārstāvētajiem žanriem valda liela daudzveidība: gan konceptuālais Latvijas zīmols Keta Gūtmane, gan arī Igaunijas komerciālais zīmols Ivo Nokkolo un daudzi citi. Savukārt dalībnieku palete svārstās no tādiem Latvijas perspektīviem zīmoliem kā Red Salt un QooQoo, līdz pat augstās modes zīmoliem Pohjanheimo no Igaunijas un Victoria Gres no Ukrainas, kas strikti ievēro lakonisma pantus.
Dizaineru saraksts, kas savas kolekcijas prezentēs modes nedēļas laikā, tiek papildināts ar jauniem vārdiem. Par dizainera Iļja Buličeva mūzu kļuvusi bijusī Rīgas mēra sieva, kafejnīcas "Dali" saimniece Jeļena Ušakova. Kolekcijas prezentācijas laikā, kura tika radīta sadarbībā ar stilisti Elgu Homicku, varēs redzēt dizaineres Jeļenas Ušakovas debiju – mākslinieciski apdrukāto T-kreklu kolekciju ar Salvadora Dali darbu motīvem.
Savu pirmo kolekciju Rīgas modes nedēļas laikā prezentēs latviešu zīmols LOVERAIN by Nadia Kirpa, kas specializējas ūdens necaurlaidīgu apģērbu radīšanā lietainiem laikapstākļiem. Un kā vēl viens jaunpienācējs jāatzīmē Lietuvas dizaineru zīmols Daili (dizainere Laura Dailidėniene),kura kolekcija īpaši izceļas ar Viļņas panorāmas skatu grafiskajām apdrukām.
Šajā sezonā Rīgas modes nedēļas atklāšanas laikā 28. oktobrī Dekoratīvās mākslas un dizaina muzejā piedāvāta Latvijas zīmola RECYCLED.LV skate, savukārt, par muzikālo noformējumu rūpējās DJ Monsta.
Zīmola kolekcija "Etnogrāfija" radīta, lai iedvesmotu sabiedrību apzināties pieejamos resursus, tos radoši izmantot un integrēt, vienlaikus saglabājot nacionālo identitāti, uzsver tā vadītāja.
Kolekcijā no klasiskiem linu un vilnas audumiem radīti apģērbi, kas atspoguļo tautas tērpu proporcijas, krāsas un sajūtas. Kolekcijā bikses kļuvušas par svārkiem vai krekliem, žaketes - par villainēm, jostas - par vainagiem.
Aksesuāriem un rotājumiem izmantotas velosipēdu un padomju laika elektropreču detaļas, kā arī nesen vēl aktuālās santīmu monētas.
Tāpat Rīgas modes nedēļas programma sevī ietver arī ballītes ar labākajiem DJ un modes skatēm, kas atvērtas visiem interesentiem. Par godu Rīgas modes nedēļas atklāšanai 28. oktobrī savas durvis vēra klubs Bar.Ber.Room, savukārt 29. oktobrī klubā First notiks ballīte kopā ar Latvijas modes zīmolu Narciss.
Savukārt, klubs Coyote Fly 31. oktobrī piedāvās Cosmopolitan Night Out ballīti, bet 1. novembrī tur pat arī tiks paziņotas vispieprasītākās Rīgas modes nedēļas modeles, ko papildinās Schwarzkopf Professional frizieru šovs.
Rīgas modes nedēļa jau tradicionāli izraisa plašu ažiotāžu gan vietējā, gan arī ārzemju presē, kas rada priekšstatu pat Latvijas galvaspilsētu visā pasaulē. Šoreiz Rīgas modes nedēļu būs ieradušies vērtēt un atspoguļot žurnālisti no: COLLEZIONI DONNA un Vogue (Itālija), Fashion Collection un DC magazine (Krievija), Design42Day.com.
Tikpat plaši Rīgas modes nedēļa tiek atspoguļota arī blogos un sociālajos medijos. Sekot līdz notikumiem varēs arī oficiālajā Facebook lapā, kuras sekotāju skaits jau pārsniedzis 11 tūkstošus cilvēku, kā arī modes blogos thefashionslogger.tumblr.com, www.frontrow.lv un Latvijas blogeru Instargam kontos: @agnesiga, @kidsgazette, @stylesnapperlv.