Shutterstock
Foto: Shutterstock
Veikalā, pērkot pārtikas produktus, mēs vienmēr rūpīgi izpētām to iepakojumu. Ražošanas datumu, derīguma termiņu, ražotājvalsti, kaloriju daudzumu – mūs interesē jebkura informācija par jebkuru preci. Tomēr, ja runa ir par konkrētu produktu, piemēram, par kosmētikas līdzekļiem, tad uzmanību pievēršam vienībām.

Nav nekāds brīnums, jo aiz krāsainajām reklāmas etiķetēm pircējam ir grūti pamanīt ražotāja atstāto vēstījumu.

Tātad, ja vēlaties iegādāties patiešām kvalitatīvu produktu, jāatpazīst "simbolu noslēpums". Šaisa karā izplatītāko apzīmējumu tulkojumu, kas redzams uz skaistumkopšanas produktiem, piedāvā portāls Intensa.Pro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!