Rūpējoties par savu ego un vēloties parādīt dāsno sirdi, vīrieši iegādāsies gan krūšturi un biksītes, gan konkrētajai apakšveļas līnijai piesaistītu ķermeņa aromātu, turklāt, kā atklāj zīmola pārstāvji, tieši stiprā dzimuma pārstāvjus vieglāk spēj ietekmēt veikalu pārdevējas: "Viņi vēlas atstāt iespaidu uz apkalpojošo personālu, kas, protams, ir sievietes, tāpēc neaprobežojas ar vienu pirkumu, bet iegādājas vairāk preču par dārgākām cenām."
Jāpiebilst, ka "Victoria's Secret" veikalu pārdevējas ir arī īpaši apmācītas, kā attiekties pret pircējiem – vīriešiem un sieviešu kārtas klientēm.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit