"Latviskās zīmes, kā arī simboliskās zīmes kopumā ir informācijas nesēji, kas savā veidā savieno cilvēku ar garīgo realitāti. Simboliskā zīme ir vizuāli uztverams vēstījums, kas rada īpašu stāvokli cilvēka apziņā un pārveido augstāko garīgo enerģiju psihiskajā enerģijā. Tādējādi simboliskās zīmes ietekmē gan zemapziņu, gan spēj programmēt cilvēku kā tādu.
Jebkāda veida zīmes attēlojums uz ķermeņa rada ietekmi uz cilvēku, piesaista cilvēku attiecīgajam zīmes vēstījumam. Jebkurš, pat visnevainīgākais, attēls tādējādi var mainīt cilvēka darbību, veselību, dzīvi. Turklāt tetovējums to paveic neizdzēšami uz visiem laikiem, jo saglabājas gan fiziskajā ķermenī, gan smalkajos ķermeņos," brīdina Dunska.
Šai sakarā astropsiholoģe atgādina, ka ir ļoti būtiski pārdomāt, vai vēlamies šādu informāciju saglabāt visu mūžu, neraugoties uz faktu, ka šajā konkrētajā brīdī zīme šķiet vajadzīga, saprotama, īpaša.
"Zīme var sargāt, bet jāatceras, ka tā sargās no visa, arī no attiecībām utt. Jā, var ielikt tetovējumā konkrētu informāciju, bet tad tetovētājam jābūt augsti garīgi attīstītam, pozitīvam, zinošam, zīmes jēgu izprotošam."
Taujāta par latvisko zīmju tetovēšanu vai pielietošanu hennas tetovējumu radīšanā, Dunska teic, ka tradicionāli latvju rakstus nemaz nav pieņemts tetovēt: "Tas nav raksturīgi mūsu kultūrai, kurai ir senas augsti garīgas saknes. Tetovēšana ir citu, vairāk dienvidniecisku tautu izpausme. Latviskās rakstu zīmes iecirta akmenī, iegreba kokā, kaula priekšmetos, metālā – rotās, kur tās lieliski pilda savu funkciju arī tagad. Vēlāk ieauda, jau ornamentāli veidojot sarežģītus vēstījumus.
Mūsu zīmes ir ļoti senas un daudzas no tām raksturīgas tieši baltu tautām, tikai mums raksturīgās izpausmēs, cieši saistītas ar tautasdziesmām, un šeit vēl ir ļoti daudz nezināmā. Ir daudz dažādu veidu kā iepazīties un sadarboties ar latviskajām zīmēm, tomēr tetovējumi, manuprāt, nav izpausme, kas derētu latvju zīmēm un latviskajai identitātei kā tādai."