Kristaps Bardziņš
Foto: Kristaps Bardziņš

Aizvadītā trešdiena, 2. septembris, ikvienam smaržu pasaules entuziastam bija īpašs datums, jo ne tikai citviet pasaulē, bet arī tepat, Latvijā, norisinājās jaunā Dior Sauvage vīriešu aromāta prezentācija, kurai par godu u/v Stockmann kosmētikas nodaļa visa vakara garumā tika piepildīta ar enerģisku mūziku, pozitīvām emocijām un, protams, ilgi gaidītā aromāta smaržu. Lai iepazītos ar jauno aromātu, universālveikalā pulcējās vairāki desmiti interesentu, tostarp arī pašmāju mediju pārstāvji, skaistumkopšanas un modes redaktori, stilisti, blogeri, veikala pastāvīgie klienti, kā arī sabiedrībā zināmas personības, kas nodevās dažādām aktivitātēm pasākuma baudīšanai, informē tā organizatori.

Prezentācijas ievaddaļā klātesošos izklaidēja jauno mūziķu apvienība Chomsky Chess Club, kuri iekustināja publiku, izpildot enerģiskas noiserock stilā ieturētas oriģinālkompozīcijas.

Muzikālajam priekšnesumam sekoja pasākuma vadītāja Mārtiņa Kapzema uzruna, pēc kuras viesiem bija ekskluzīva iespēja ne tikai pirmo reizi ieraudzīt Dior Sauvage reklāmas kampaņu ar leģendāro Holivudas aktieri Džoniju Depu galvenajā lomā, bet arī uzzināt ko vairāk par valdzinošo Dior aromātu radīšanas vēsturi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!