Skaistumkopšanas salonu spožums un posts jeb Ko klientiem nācies piedzīvot procedūru laikā
Foto: Shutterstock
Jums nepiedāvā kafiju, kamēr gaidāt savu rindu skaistumkopšanas salonā? Meistars sagaida ar vārdiem "Nu, un ko gribat?" vai arī, iespējams, laikā, uz kuru bijāt pierakstījusies, tiek apkalpots cits klients? Statistika rāda, ka 7 no 10 cilvēkiem nekad nepateiks, kas tieši viņiem nav paticis skaistumkopšanas salonā. Viņi vienkārši turp vairs nedosies, bet salona īpašnieks tā arī nezinās, kāpēc klienti pazūd.

Lai palīdzētu skaistumkopšanas saloniem uzlabot apkalpošanas kvalitāti un dotu mājienu, kam jāpievērš uzmanība, portāls Intensa.pro veica aptauju, piedāvājot tā lasītājam atbildēt uz vienkāršu, taču svarīgu jautājumu: "Kas jums nepatīk skaistumkopšanas salonos?"

"Mūsu aptaujas galvenais mērķis ir veidot atgriezenisko saiti starp skaistumkopšanas saloniem un apmeklētājiem. Bieži klientiem nav iespējas dalīties savā viedoklī par salonu ar tā administrāciju vai darbiniekiem. Tā vietā viņi publicē pozitīvas vai negatīvas atsauksmes savos profilos sociālajos tīklos. Tā nolēmām apkopot dažādus klientu viedokļus un vēlmes, ko noteikti sadzirdēs arī skaistumkopšanas saloni," stāsta portāla pārstāvji.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!