Mūsdienu tehnoloģiju laikmetā dizaineru jaunāko kolekciju prezentācijas tradicionālajās modes nedēļās zināmā mērā ir kļuvušas par nosacītu sacensību arī sociālajos tīklos – kuru zīmolu fotogrāfijas un ieraksti to Instagram, Facebook un Twitter profilos iegūs visvairāk like, share un favourite atzīmju?
Šo tendenci aizvadītajā nedēļas nogalē teicami demonstrējis leģendārais itāļu augstās modes zīmols "Dolce & Gabbana". Tā jaunās kolekcijas skates laikā Milānas modes nedēļā modeles uzņēma pašbildes ne tikai aizkulisēs, bet arī uz mēles.
Jāpiebilst, ka zīmola pieeja sevis reklamēšanai ir sniegusi ne tikai cerēto ažiotāžu, bet arī teicamu reklāmu – aplūkojot, ko piedāvā pie fotogrāfijām publicētās mirkļbirkas – #DGselfie, #ITALIAISLOVE, vai #dolcegabbana – pieejami vairāki tūkstoši rezultātu, kas sniedz ieskatu "Dolce & Gabbana" veikumā, ļaujot ikvienam iepazīties ar zīmola jaunākās kolekcijas prezentācijas attēliem, tērpiem un aksesuāriem, kā arī ikdienu kopumā.