Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto

Baltijas Modes Federācija jau otro reizi var lepoties ar sadarbības līguma noslēgšanu ar starptautisko mediju aģentūru Euronews, kas sakot no šodienas, 12. oktobra, informēs savu auditoriju par 23. Rīgas modes nedēļas norisi. Tas nozīmē ne tikai Rīgas vārda izskanēšanu visā Eiropā, bet ir arī liels pagodinājums un informatīvais atbalsts pašmāju modes industrijai, informē modes nedēļas pārstāvji.

Euronews ir lielākais un pazīstamākais ziņu kanāls Eiropā, kur ik dienu tiek atspoguļoti nozīmīgākie notikumi dažādās valstīs un nozarēs. To pārraida visu diennakti 13 dažādās valodās un 155 valstīs visā pasaulē, un katra publicētā ziņa sasniedz vairākos miljonos mērāmu auditoriju.

Pēc pirmās sadarbības pieredzes 2014. gada pavasarī Euronews, kā Riga Fashion Week mediju partneris, atzina, ka bija ļoti apmierināts ar projektu un tajā saskata ļoti lielu potenciālu, tāpēc sadarbību ar RFW nolēma turpināt. Nokļūšana Euronews ziņu virsrakstos palīdzēs nostiprināt Rīgas pozīcijas starptautiskajā mērogā un vēl vairāk popularizēt Latvijas dizainu un pilsētas tūrismu kopumā, apgalvo modes nedēļas organizatori.

Jāpiebilst, ka, gaidot Rīgas modes nedēļu, kas notiks no 26. līdz 31. oktobrim, iepazīstināsim sabiedrību ar Latvijas dizaineru, RFW dalībnieku, sasniegumiem. Šoreiz - zīmolu M-Couture, Anna LED un Katya Katya Shehurina jaunumi.

M-Couture aktīvi iekaro Krievijas tirgu, rīkojot prezentācijas un pat radot speciālu kolekciju pārdošanai Maskavā. Dzimtajā Latvijā pēc titula "2014. Gada Modes Mākslinieks" Jūlija Sardikova, M-Couture dizainere, šīs sezonas modes nedēļas ietvaros organizēs savu atsevišķu skati Rīgas Biržā.

Pagājušajā nedēļā zīmols Katya Katya Shehurina piedalījās profesionālās modes izstādes Tranoi Parīzē vakartērpu sektorā ar savu stendu kopā ar tikai 38 labākajiem vakartērpu zīmoliem no visas pasaules. Londonā, kur darbojas zīmola veikals, Katja Šehurina piedalījās izdevniecības "Condé Nast" žurnāla "Bride" kāzas izstādē, speciāli kurai dizainere radījusi trīs ekskluzīvās kleitas, kuras Rīgas publika varēs redzēt RFW laikā.

Studija ANNA LED veiksmīgi sadarbojas ar esošajiem partneriem un klientiem Latvijas tirgū, kā arī ar dažiem konceptuālajiem veikaliem Šveicē. Līdzās zīmola ANNA LED pašu kolekciju veidošanai dizainere Anna Ledskalniņa sadarbojas ar komercuzņēmumiem apģērba šūšanas jomā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!