Šobrīd Latvijā arvien lielāku popularitāti gūst kāds nesen radīts modes zīmols, ko gan vairāk pienāktos dēvēt par ideju vai kustību. Zīmola pamatā ir ideja par ilgtspējīgas vides saglabāšanu un tai draudzīgu dzīvesveidu. Būtiska tā sastāvdaļa ir arī apģērba izvēle, ko Twach mudina darīt pārdomāti, popularizējot iespēju to pārstrādāt otrreizēji.
Sarunā ar Viņa.lv Twach idejas autore Kristīne Daukšte atklāj, kāpēc pašmāju modes zīmolu cenas maciņam ne vienmēr ir tās draudzīgākās, kā ģērbties videi draudzīgi, vienlaikus nestaigājot no radinieka aizlienētā, 16 gadus vecā mētelī, kā arī ko katrs varam darīt savā ikdienā, lai nākamajām paaudzēm mantojumā atstātu zaļu un laimīgu pasauli.
Vaicāta par zīmola rašanos, Kristīne uzsver, ka vispirms vēlas teikt – Twach nemaz negribas dēvēt par zīmolu. "Tas, ko darām, pašos pamatos ir cilvēku izglītošana par klimata pārmaiņām, sociālām problēmām, kas rodas kā blakusprodukti modes industrijā – par veidiem, kā varam to mazināt, mainot savus ģērbšanās paradumus, nevis par apģērbu vai dizainu. Tomēr tieši šie divi elementi – apģērbs un dizains – spēlē vislielāko lomu pārmaiņu un izpratnes veicināšanā," tā Kristīne.