Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto

Piektdien, 1. aprīlī, aizvadīta Rīgas modes nedēļas 24. sezonas trešā diena. Tajā modes baudītāju vērtējumam tika nodotas zīmolu "One Wolf", "NóLó", "Creame" un modes mākslinieces Natālijas Jansones tērpu kolekcijas.

Zīmola "NóLó" autore Viktorija Joniene vienmēr vēlējusies kļūt par apģērbu dizaineri-modelētāju, kopš bērnības šuva drēbes sev un draudzenēm, 12 gadu vecumā veidoja milzīgas plīša rotaļlietas priekš Jūrmalas fotostudijām, skolā organizēja modes skates.

Iegūstot ekonomista - menedžera grādu, Viktorija vairāk nekā 20 gadus nodarbojusies ar uzņēmējdarbību – tabakas biznesu, ēdināšanu, apģērbu un apavu vairumtirdzniecību un mazumtirdzniecību. Un tikai četrus gadus atpakaļ Viktorija uzdrīkstējās spert pārgalvīgu soli un izveidot savu apģērba zīmolu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!