No kā mēs uzņemam vajadzīgo modes devu? Cilvēki mums apkārt, sociālie tīkli, kuros pavīd visdažādākie modes blogeri, slavenības un, protams, mūsu viens no lielākajiem konsultantiem visos dzīves jautājumos – "Google". Jau otro reizi pasaulē populārākā interneta meklētājprogramma ir izvirzījusi lielākās aktualitātes modē, atsaucoties uz to, ko cilvēki Lielbritānijā un Amerikā ir un nav vēlējušies atrast savos meklētājos.
Pētījumā no 2014. līdz 2016. gada maijam tika vētīts, par ko cilvēki interesējās, kā arī gluži pretēji – ko ignorēja un nemeklēja "Google". Respektīvi, kas, atsaucoties uz cilvēku interesēm, patiesībā ir modē, bet kas savu mūžu ir nokalpojis.
Atbilstoši pētījuma rezultātiem vēl joprojām nemainīgi aktuālas ir plēstās džinsu bikses un bikses, kas vizuāli atgādina motociklistu bikses. Strauji cilvēku simpātijas izpelnījušies, piemēram, krekliņi ar atsegtiem pleciem, viendaļīgie kostīmi un niecīgi krekliņi, kas pēc izskata pielīdzināmi krūšturim.
No modes, šķiet, absolūti iziet bikses ar zemu stakli, caurspīdīgi apģērba gabali, kā arī cakainas leļļu kleitiņas. Aktualitāti strauji zaudē arī vēl nesen tik ļoti populārie zamšādas svārki.
Runājot par aktuālajiem stiliem, pēc pētījuma rezultātiem, tas ir militārais šiks, brīvība un ātri sakombinējami apģērba gabali, kas izglābs steidzīgu dienu.
Vairāk ar pašu pētījumu un sīkāku modes tendenču izklāstu vari iepazīties šeit.