Apģērbu zīmola "Zara" mētelis tiek tik labi pirkts un nēsāts, ka to var pamanīt teju jebkuras Eiropas lielākās pilsētas ielās. Tas novedis divas britu dāmas – Alisi un Emīliju – līdz mētelim veltīta "Instagram" profila izveidei "@thatcoat", kurā ievietotas bildes, kur sievietes redzamas valkājam populāro apģērba gabalu. Kā raksta Alise savā blogā jūnija sākumā: "Es tiešām nebiju pamanījusi. Es nebiju ievērojusi mēteļa iefiltrēšanos." Taču īpašu uzmanību sociālā tīkla profils un pats mētelis ieguvis vien pēdējās nedēļas laikā.
Viss sācies, kad Alise kādā pasākumā pamanījusi, ka kāda cita sieviete ieradusies turpat ar tieši tādu pašu mēteli, un norādījusi uz to savai draudzenei Emīlijai. Un tad tas sācies. Elegantais, zili baltais mētelis lēnām pielavījies un nu abas lēdijas to redz visur. Tas arī mudinājis izveidot atsevišķu profilu, kurā viņas abas aicina ikvienu iesūtīt savu bildi, kurā redzams "Tas mētelis". Mirkļa ideja nu ir pārvērtusies par sava veida entuziasma pilnu hobiju – notvert un saskatīt, kura vēl nēsā šo mēteli. Turklāt par mēteļa popularitāti rūpējas ne tikai tā klasiski modernais piegriezums un krāsa, bet arī cena – apmēram 80 eiro.