Mēs esam dažādas – citām patīk klačoties, citām klusēt un vērot, kā darbojas meistars. Lai nākamo reizi, kad friziera krēslā esi klusējusi kā partizāns, mājās atnākot nebūtu jāsūkstās, ka friziere nav nogriezusi matus, kā esi vēlējusies, lūk daži ieteikumi no "Sweet" komandas, kas palīdzēs izkopt nerakstīto frizētavas apmeklējuma rokasgrāmatu.
Nevilcinies par savu izvēli un ieklausies ieteikumos
Ja vēlies no frizētavas iziet ar tādu frizūru, kas tev tiešām patīk, tev ir jāzina, ko tu vēlies. Tāpēc ar meistaru, kas griezīs, krāsos un ieveidos tavus matus, ir jārunā un jāizklāsta sava vīzija. Protams, ideālā variantā vari parādīt telefonā dažas noskatītas "Pinterest" idejas, bet neaizmirsti, ka frizieris ir arī speciālists un ņem vērā meistara ieteikumus, ja tas iesaka, ka tavai matu struktūrai tava vīzija nederēs.
Nebaidies runāt
Ideālā pasaulē mēs frizierim aizrādām, kad tas sāk griezt matu galiņus par daudz, vai taisa frizūru tādu, kas bijusi modē pirms 10 gadiem. Reālajā pasaulē – bieži vien sēžam friziera krēslā, klusējam un skatāmies uz sevi ar šausmu pilnu izteiksmi. Ja nevēlies frizētavu pamest sliktā omā un ar sabojātiem matiem, kas neatbilst tam, ko esi vēlējusies – runā! Ja kaut kas nepatīk, saki to uzreiz, jo frizieris darbojas ap taviem matiem un nevar nolasīt tavas domas. Cita lieta gan ir matu krāsojums – krāsu paletē tonis ir skaists, bet tas var nenokrāsoties tieši tā, kā tu esi iedomājusies. Šādās reizēs nesabīsties, kad redzi no dvieļa izvīstītos mitros matus, bet ļauj frizierim tos izžāvēt, lai novērtētu rezultātu.
Pārstāj visu laiku skatīties telefonā
Pat ja tev tā nešķiet, kompulsīvā sociālo tīklu slēgāšana telefonā var traucēt tavam frizierim. Protams, cita lieta, ja frizierim esi pateikusi, ka vēlies atgūt iekavēto, bet cita – ja nemitīgi noliec galvu pār telefona ekrānu. Tas traucē ne vien komunikācijai, bet arī matu griešanai un veidošanai, jo tava galva var nemitīgi mainīt pozu. Tāpēc neliela pieklājība arī friziera apmeklējuma laikā nenāks par ļaunu.
Nerunā par niekiem, ja nevēlies
Ja tu esi starp tām, kas necieš runāt par niekiem un apmainīties ar tik neērtajiem pieklājības jautājumiem par to, kā tev iet, ko tu dari utt. – nedari to. Klints Vilsons, populārā Ņujorkas salona "Salon SCK" īpašnieks norāda, ka ikvienam profesionālim jāprot nolasīt klienta ķermeņa valoda un jāsaprot, ka klients nevēlas visu friziera apmeklējumu tērzēt. Nekas slikts nenotiks, ja pateiksi savam frizierim, ka vēlies pabaudīt klusumu. Ja frizierim ir problēmas ar to, tad tev vajadzētu meklēt saprotošāku meistaru.
Nenostādi sienu starp sevi un frizieri
Starp tevi un frizieri, kam uztici aprūpēt savus matus, nevajadzētu būt mākslīgām barjerām, kas traucē saprasties. Esi tu pati, atvērta sarunām un ieteikumiem, un viss noritēs, kā pa diedziņu. Tāpat, atceries, ka arī friziera laiks ir dārgs, un nekavē pierakstus – pat ja kavē, pabrīdini meistaru.
Ja esi nomainījusi frizierus – nebēdz no iepriekšējā
Atrast savu īsto un vienīgo frizieri ir burvīgi, taču daudzām no mums nav tik ļoti paveicies, un tā vietā, lai gadiem ietu pie viena meistara, nākas veikt meklējumus. Tāpēc, ja kāds no frizieriem tevi nav apmierinājis un esi pārāk pieklājīga, lai ietu pie cita – pārstāj. Tev ir ļauts meklēt citu meistaru, kas tavas vēlmes īstenos labāk. Turklāt, ja nākas nejauši sastapt iepriekšējo meistaru, nebēdz no tā, kā no budža. Faktā, ka matus ej apčubināt citur, nav nekā slikta – tev ir jābūt prioritātei un jājūtas ērti friziera krēslā.