No sienas krāsojuma līdz smaržai – nianses, kas ietekmē īpašuma pārdošanu
Foto: Shutterstock
Tiem, kas meklē vai vēlas pārdot īpašumu, vienalga, privātmāju vai dzīvokli, ir skaidrs, ka tīrība un kārtība ir visa pamatā, lai uzrunātu potenciālo klientu. Taču mākleri zina vēl smalkākas nianses, kas pozitīvi ietekmē to, vai īpašumu izvēlēsies konkrētais cilvēks. Un, kā izrādās, nozīme ir pat smaržai mājoklī, kad to aplūko klātienē, gan apgaismojumam un sienas krāsojumam.

Aplūkojot potenciālo jauno mājvietu, paši nemaz neaizdomājamies, no kādām niansēm ietekmējamies un kas tieši radījis to pārliecību – jā, šīs būs manas jaunās mājas. Tas noteikti ir vairāku apstākļu kopums, ko ietekmē ne vien vizuālā pievilcība mājoklim, gan tā pieejamība cenas ziņā. Kas attiecas uz vizuālo pievilcību, nekustamo īpašumu biroja ''Arco Real Estate'' aģente un konsultante Kristīne Kilupa atklāj ļoti interesantas pazīmes, kas ietekmē īpašuma vērtību klienta acīs. Šo un to no stāstītā varam likt aiz auss, ja plānojam paši pārdot kādu īpašumu vai lūkojam pēc tā.

Vaicājot cilvēkiem, kas licis apjaust, ka tieši konkrētais īpašums būs īstais, visbiežāk konkrētu atbildi grūti sagaidīt, jo viņi esot vadījušies pēc sajūtām. Kas rada šo pārliecinātības pilno sajūtu? Nekustamo īpašumu konsultante stāsta, ka visa pamatā noteikti ir patika pret māju, dzīvokli, un to rada mājas īpašnieki, kā arī izveidojies kontakts ar tiem. Ja kontakts ir izveidojies, tālākajā sadarbībā īpašumu ir krietni vieglāk pārdot. Jomas speciāliste skaidro, ka daudz kas ir atkarīgs no tā, cik ļoti klients uzticas aģentam, uzklausa ieteikumus un pats ir ieinteresēts pārdot. "Tātad, ja ir kopējs mērķis, uz kuru ejam kopā, tad iznākums vienmēr būs labvēlīgs," uzsver Kilupa. Tāpat arī aģents no malas varot ļoti labi pateikt, kurš objekts interesēs vairāk potenciālos pircējus un kurš nepavisam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!