"Doma radīt somiņas, kas izskatās kā ēdamas lietas, man radās gluži loģiski – pirms pāris gadiem manā īpašumā nonāca soma, kas mats matā līdzinājās piena pakai. Man tā ļoti iepatikās, turklāt novēroju, ka šis aksesuārs piesaista daudzu cilvēku uzmanību, jo somai bieži vien tika veltīti atzinīgi vārdi. Tieši tādēļ man radās ideja pašai pagatavot ko līdzīgu, izmantojot kā somiņu prototipus pašmāju iecienītākos produktus," skaidro Olga.
Tomēr realizēt šo ideju nav bijis nemaz tik vienkārši, jo iesākumā vajadzējis atrisināt ar produktu autortiesībām saistītas formalitātes, tādēļ dizainere savu ideju prezentējusi vietējiem "gigantiem" – saldumu fabrikai "Laima" un uzņēmumam "Food Union", kam pieder zīmols "Kārums".
"Es sāku ar "kārumiem". Izdomāt formu un piemeklēt materiālus, lai somiņa izskatītos "garšīga", nebija nemaz tik vienkārši, bet, manuprāt, gala rezultāts ir izdevies lielisks. To apliecina arī pircēju atsauksmes. Mans nākamais "upuris" bija leģendārā konfekte "Serenāde", ko droši var dēvēt par klasisku vērtību Latvijas saldumu tirgū. Arī šajā gadījumā nācās pacīnīties, piemeklējot somai piemērotus materiālus, izvēloties krāsu un formu. Beigās nolēmu "serenādi" izgatavot divos veidos – gan klasiska klača veidolā, gan kā šīs sezonas karstāko aktualitāti – gurnu somiņu,"stāsta dizainere.