Modes zīmols "Gucci" nule plašākai publikai atrādījis 2019. gada vīriešu "kruīza kolekcijas" koncepciju – tā dēvēto "lookbook". Šajā projektā krietnu darbu ieguldījis britu fotožurnālists un ielu fotogrāfs Martins Parrs, kuru mēdz saukt par ikdienas dokumentālistu.
"Gucci" tērpus par ikdienišķiem gan nosaukt nevar. Tomēr Martins ir plaši pazīstams arī savas ironijas dēļ. Ja vērtējam viņa paveikto šajā projektā, tad to tik tiešām var saukt par ironisku. Galvenais mērķis jebkurā gadījumā ir sasniegts – tveices nogurdinātā Eiropa aktīvi apspriež cilvēkus, kas pludmalē izrāda "Gucci" jauno kolekciju.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit