Ceturtdien, 25. oktobrī, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) organizētajā apakšveļas modes skatē, kas norisinājās ceturtā apakšveļas nozares uzņēmēju biznesa foruma ietvaros, 10 ievērojami latviešu apakšveļas zīmoli prezentējuši aktuālās kolekcijas. Komforts, izturība un maigums – tās ir 2018./2019. gada sezonas galvenās apakšveļas modes tendences.
Latvijas apakšveļas ražotāji starptautiskajā tirgū spēj piedāvāt pilnu pakalpojumu klāstu – no furnitūras un audumu ražošanas līdz apakšveļas kolekciju dizaina izstrādei un ražošanai. Kā skaidro Latvijas Veļas ražotāju asociācijas valdes priekšsēdētājs Jurijs Hadarovičs, vietējie uzņēmēji vienmēr seko līdzi pasaules modes tendencēm, lai produkcija atbilstu jaunākajām aktualitātēm. Ik gadu, apmeklējot profesionāļu izstādes Parīzē, uzņēmumu dizaineri iedvesmojas no jaunākajām vēsmām veļas modē: krāsu toņiem, dizaina tendencēm un izejvielu piedāvājuma.
Kā informē LIAA pārstāvji, šīs sezonas tendences iezīmē gan uzticību klasiskām un pārbaudītām vērtībām, gan jaunu akcentu meklējumus un tiekšanos uz vēl lielāku komfortu.