Parīzes modes nedēļā zīmols "Viktor & Rolf" jaunākajā kolekcijā iekļāvis interneta pasaulē populārākās mēmes. Augstās modes tērpi paši par sevi pievērš maksimālu uzmanību, izmantojot tilla audumu, kurš kleitas padara īpaši kuplas. Savukārt tādas mēmes kā "NO", "I am my own muse" (mūza esmu es pati – red.) un "less is more" (mazāk ir vairāk – red.) veiksmīgi papildina ekstravagantos tēlus un piešķir tiem vēl lielāku nozīmi.
Dizaineri kolekcijai izvēlējušies "Fashion statement" (modes paziņojums – red.) nosaukumu, norādīts "Time". Mūsdienīgais paziņojums liecina par modes ietekmi ne tikai tajā aspektā, kāds apģērbs tiks valkāts nākotnē, bet arī akcentē lielāku industrijas ietekmi, kas izpaužas veiksmīgajā populāro mēmu izmantošanā. Kā norāda "Vogue", dizaineri ar tērpiem nav piešķīruši kādu nozīmi, to katrs var darīts pats.