Parīzes modes nedēļā zīmols "Viktor & Rolf" jaunākajā kolekcijā iekļāvis interneta pasaulē populārākās mēmes. Augstās modes tērpi paši par sevi pievērš maksimālu uzmanību, izmantojot tilla audumu, kurš kleitas padara īpaši kuplas. Savukārt tādas mēmes kā "NO", "I am my own muse" (mūza esmu es pati – red.) un "less is more" (mazāk ir vairāk – red.) veiksmīgi papildina ekstravagantos tēlus un piešķir tiem vēl lielāku nozīmi.
Dizaineri kolekcijai izvēlējušies "Fashion statement" (modes paziņojums – red.) nosaukumu, norādīts "Time". Mūsdienīgais paziņojums liecina par modes ietekmi ne tikai tajā aspektā, kāds apģērbs tiks valkāts nākotnē, bet arī akcentē lielāku industrijas ietekmi, kas izpaužas veiksmīgajā populāro mēmu izmantošanā. Kā norāda "Vogue", dizaineri ar tērpiem nav piešķīruši kādu nozīmi, to katrs var darīts pats.
Tā dēvētā saukļu kultūra jau iepriekš tikusi manīta citu dizaineru kolekcijās, piemēram, "Maison Margiela" pašbilžu statīvu kurpēs. Savukārt "Viktor & Rolf" mēmu košums labi izceļas uz izteiksmīgo kleitu fona, piemēram, uzraksts "NO" sarkanā krāsā pieskaņots zilo toņu kleitai, kura līdzinās piramīdai.
Saprotams, ka kolekcija pati par sevi rosina diskutēt un apspriest modes robežas un ietekmi citās jomās, tomēr nostrādāto tērpu attēli jau paši kļūst par cilvēku garastāvokļa vai sajūtu atspoguļotājiem, ko naski izmanto aktīvākie mēmu publicētāji.