Lielu atsaucību Latvijas ielu modes zīmols izpelnījās arī sociālajos tīklos un interneta vidū, kad pēc modes skates Milānā, tērpi tika slavēti un atspoguļoti vairākos būtiskos modes nozares kontos. Tā, piemēram, zīmolu atzinīgi novērtēja slavenais itāļu blogeris Daniēle Piovāni (Daniele Piovani), kā arī spožu nākotni paredz jauno modes talantu platforma "Sky News Magazine". Savukārt modes nozares portāls "La Moda Hoy" rakstījis: "Tieši šādi ir jāizskatās ielu modes dizainam. "Public Makes Image" pārsteidza mūs ar ļoti eksperimentālu, bet patiesi inovatīvu kolekciju no galvas līdz kājām, kas ir retums".
Radošais projekts "Emerging Talents" jau kopš 2016. gada īpaši izraugās, veic atlases un caur savu platformu līdz šim prezentējis aptuveni 50 modes zīmolus no 14 valstīm. Šogad uzaicinājumu piedalīties šovā saņēma arī Latvijas zīmols. " "Emerging Talents" ir viens no Milānas modes nedēļas lielākajām modes pasākumiem, kura mērķis ir atbalstīt jaunos modes māksliniekus. Lai piedalītos šajā šovā, ir jāiztur noteikti atlases posmi, tāpēc jutos īpaši lepna, ka šī šova organizētāji mūs uzrunāja un uzaicināja prezentēt jauno 2019.-2020. gada rudens-ziemas kolekciju. Tas bija liels izaicinājums, ko pieņēmām un izbaudījām," stāsta zīmola dizainere Liene Grīnberga