Rīgas modes nedēļas ("Riga Fashion Week") ietvaros četrpadsmito reizi pasniegtas "Latvijas modes gada balvas", informē organizatori. Par sasniegumiem 2018. gadā cīnījās gan pašmāju modes vides debitanti, gan jau pieredzējuši zīmoli. Kopumā pasākumā pasniegtas balvas 14 nominācijās, piemēram, "Gada debija", "Gada izrāviens" un "Radošākā gada modes skate".
Nominācijā "Gada debija" tika virzīti četri zīmoli, kas sevi pārliecinoši pieteikuši 2018. gadā: "Bergs Privé", "Noname Atelier", "Public Makes Image" un "Pixie Won't Play". Šīs nominācijas uzvarētāju nosauca pagājušā gada ceremonijas laureāte šajā nominācijā – modes dizainere Iveta Vecmane. Par labāko debitantu 2018. gadā tika atzīts zīmols "Pixie Won't Play" (dizainere – Līga Banga), kas savu pirmo lielo kolekciju prezentēja Rīgas modes nedēļas rudens sesijā.
Nominācijā "Gada labākais digitālais mārketings" tika izvirzīti trīs latviešu zīmoli – jau labi pazīstamie "Nolo" un "INCH2", kā arī jaunpienācējs "Pixie Won't Play". Šajā nominācijā uzvarēja apavu zīmols "INCH2", turklāt tajā zīmols tiek apbalvots jau otro gadu pēc kārtas. Skaitļi runā paši par sevi, ņemot vērā, ka "INCH2" sekotāju armija sastāda 318 tūkstošus vietnē "Instagram" un 465 tūkstoši sekotāju vietnē "Facebook". Veiksmīgākā 2018. gada publikācija izpelnījās 18 441 "patīk" zīmes.