Riga Fashion Week ceturtā diena izdevās ļoti piesātināta – savas kolekcijas atrādīja pieci zīmoli, turklāt visi vietējie. Par to, kā viss notika, vislabāk pastāstīs foto, tādēļ piedāvājam noskatīties modes skates, neizejot no mājas.
Rīgas modes nedēļas pasākumu plāns un pilna programma atrodama mājaslapā.
Volga Vintage
"Volga Vintage" Rīgas modes nedēļā piedalās trešo reizi. Kā norāda zīmola autors Sergejs Hatanzeiskis, šogad izvēlētais vintage stils ir īsta sensācija. "Nekur un nekad pasaulē nav bijis tā, ka vintage zīmols modes nedēļā izrādītu savu kolekciju. Taču mēs sevi nesaucam par dizaineriem, mēs tie neesam. Jā, es varu pārtaisīt kaut kādas vintage drēbes, kaut ko pāršūt, kaut ko pielīmēt, piemēram, dekorēt vintage somas. Taču šūt es neprotu," sarunā ar "Delfi Woman" atzina Hatanzeiskis.
Stilists uzsver: ""Volga" ir nevis kaut kādam noteiktam cilvēkam, maciņam, bet ikvienam." Aplūkojiet skati fotogrāfijās un izvēlieties kaut ko sev!
One Wolf
Kolekcijas pamatā – komforta un urbānā stila funkcionalitātes kombinācija ar spilgtām, izteiksmīgām detaļām. "One Wolf" kolekcijas modeļiem raksturīgas izteiksmīgas silueta līnijas. Krāsu palete: no klasiskā melnbaltā līdz pilsētas ainavas askētiskajiem toņiem.
Selina Keer
Latviešu zīmols "Selina Keer" ir šīs sezonas debitants, kam raksturīgs romantisks minimālisms un elegance. Uz RFW lielā podiuma "Hanzas peronā" tika izrādīta kapsulas kolekcija.
Selīna Keer dzimusi Latvijā un mērojusi tālu ceļu, mācoties no modes industrijas profesionāļiem un nonākot līdz zīmola kreatīvajam dizainam, pastāvīgi pilnveidojot savu pieredzi. Viņa beigusi prestižās modes akadēmijas Cmera Nazionale della Moda Italiano kursus.
Pēc mācībām Itālijā Selīnu uzaicināja piedalīties apģērbu šūšanas fabrikas rebrendingā un radīt viņiem jaunu kolekciju. Noslēdzot projektus un daudzskaitlīgās sadarbības, Selīna nolēma radīt pati savu zīmolu.
Zīmola "Selina Keer" debija notika ar SS2019 kolekciju, kas tika demonstrēta šovrūmā Milānā. Kopš tā laika zīmols divreiz gadā prezentē jaunas komerckolekcijas. RFW 31. sesijā Selīna debitē ar kapsulas kolekciju "Zilā iedvesma".
Selīnas Keer ceļš ir bijis ilgs, viņa radījusi savu stāstu un unikālu zīmola DNS: "Mana zīmola stils ir aktualitātes, modīguma un demokrātijas apvienojums."
Anna Led
Zīmola "Anna Led" kolekcijām raksturīgi dabiski materiāli, nevainojams piegriezums, diskrēts šiks un smalkas nianses.
Dizaineres Annas Ledskalniņas 2002. gadā radītais zīmols pelnīti tiek uzskatīts par Latvijas lepnumu un mūsdienu Latvijas dizaina paraugu. "Anna Led" apģērbā mūsdienīguma pamatā ir tradīcijas, pagātnes mantojums un etno elementi savijas ar aktuālajām tendencēm un high tech materiālim.
Zīmola rokraksts – dažādu faktūras, maigas formas, elegance, pieklusināta toņu gamma ar košiem elementiem, bet galvenais – Baltijas šiks.
Šogad "Anna Led" ģeogrāfija ir paplašinājusies, tagad šo zīmolu var iegādāties arī Vācijā un Francijā. Savukārt žurnāla "Vogue Italia" novembra numurā parādīsies "Anna Led" mētelis un zīda kleita.
Bergs Prive
Zīmola "Bergs Prive" dizainere ir Ilze Priede-Kļaviņa, kas amatu apvienošanas kārtībā ir arī veikala "Bergs" radošā direktore kopš 1994. gada.
Dizaina līnijas attīstību lielā mērā ietekmējis tas, ka Ilze bieži ir Itālijā un Francijā, savukārt sava zīmola izveidošana bijis loģisks kreatīvās darbības turpinājums. Zīmola kolekcijas ir roku darbs, izmantojot dabiskus materiālus – alpakas vilnu, linu, zīdu, samtu un kvalitatīvu ādu.
Zīmolam raksturīga skandināvu atturība līdzās košai krāsu paletei un drosmīgām faktūrām. Radot kolekcijas, dizainere vienmēr patur prātā to, ka mūsdienās cilvēks izpaužas ne tikai ar to, ko viņš valkā, bet arī – kā viņš domā.
2020. gada pavasara-vasaras kolekcija radīta sadarbībā ar Uzbekijas zīda audējām. Šīs sadarbības rezultāts atspoguļojas kolekcijā, kura tika atrādīta RFW.
Amoralle
Zīmola Amoralle" dibinātāja Inese Ozola ir viena no veiksmīgākajām apakšveļas, naktstērpu un zeķu dizainerēm Austrumeiropā.
Zīmolam raksturīgas greznas detaļas un silueti, kas izceļ augumu. Visi apģērbi tiek darināti ar rokām no visaugstākās kvalitātes zīda un mežģīnēm.
"Amoralle" kolekcijas ļoti atzinīgi novērtējuši neskaitāmi ietekmīgi modes redaktori, starp viņiem arī "Vogue Italy", "Marie Claire Italy", "Cosmopolitan Russia" u.c.
Šobrīd "Amoralle" izstrādājumi pieejami 27 veikalos un butikos Lielbritānijā, Austrālijā, Vācijā, Francijā, Saūda Arābijā, Nīderlandē, Krievijā, ASV u.c.
"Amoralle" turpina aktīvi iekarot Tuvo Austrumu reģionu – "Amoralle" kleita rotāja izdevuma "Grazia Middle East" vasaras numura vāku. Tāpat zīmols aktīvi darbojas tiešsaistē, sadarbojoties ar vairāk nekā 20 veiksmīgiem influcenceriem Apvienotajos Arābu Emirātos, Katarā un Saūda Arābijā.