Foto: Publicitātes foto. Natālija Jansone, Nolo, Inch2

Trīs Latvijas modes zīmoli – ''Natālija Jansone'', ''Nolo'' un ''Inch2'' – piedalīsies digitālajā "šovrūmā" virtuālajā platformā ''Le New Black'' Parīzes modes nedēļas laikā, kura sāksies jau 1. martā, informē Baltijas modes federācijas pārstāvji.

Aizvadītais gads ir noteicis tehnoloģisko vektoru gan dizaineriem, gan modes industrijas pārstāvjiem kopumā. Mēs kļuvām par lieciniekiem tiešsaistes modes nedēļām un digitālām tērpu prezentācijām. Dalība projektā platformā ''Le New Black'' ļaus modes dizaineriem iegūt jaunu digitālās pārdošanas un produktu prezentācijas pieredzi virtuālajā telpā. Projekta organizatori ir Beļģijas partneri ''MAD'' un ''Flanders DC''. Šī iespēja parādījās, pateicoties starptautiskajam projektam ''United Fashion'', kura mērķis ir palīdzēt jaunajiem zīmoliem rast iespējas attīstībai un ienākšanai Eiropas tirgos. Beļģija noslēdz ''United Fashion'' dizaineru "šovrūmu" sēriju, sekojot Berlīnei, Rīgai, Skopjē, Lillei un Lisabonai. Baltijas Modes federācija ir ''United Fashion'' oficiālais partneris Latvijā un Baltijas valstīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!