Foto: Publicitātes attēli

Igauņu sieviešu apģērbu zīmols "Ivo Nikkolo" iepazīstina ar savu jauno imidžu, kurā īpaša nozīme ir "O" burtam tā logotipā, kas simbolizē sievišķību un maigumu. Papildus savam jaunajam logotipam, "Ivo Nikkolo" prezentē atjaunotā zīmola pirmo rudens/ziemas kolekciju, kura koncentrēta uz līdzsvara atrašanu.

Burts "O" zīmola logotipā simbolizē sievišķību un maigumu. Šie ir jaunā "Ivo Nikkolo" apģērbu un aksesuāru zīmola atslēgvārdi, un vislabāk raksturo zīmola raksturu. Turklāt, smalki izstrādātais burts "O" simbolizē vienotību, un tā mērķis ir iedrošināt un dot iespēju sievietēm izteikt savu būtību ar modes palīdzību.

"Mēs vēlamies, lai mūsu apģērbs un aksesuāri būtu garderobes instrumenti, kuri ļautu sievietēm justies gaumīgi un ērti ikdienā, jebkurā dzīves notikumā un situācijā, neliekot viņām tērēt pārāk daudz laika un pūļu domājot par savu koptēlu," tā par kolekciju izsakās zīmola galvenā dizainere Margota Vāderpasa (Margot Vaaderpass).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!