Foto: Publicitātes foto

Pēc kārtas piektā "H&M" ilgtspējības iniciatīva "Innovation Stories" slavina mūžseno tēmu – mīlestību – un aptver romantiku visas tās formās. Iedziļinoties tēmā, kolekcija atklāj arī kaislīgās attiecības ar apģērbu, kā arī burvību, ko sniedz lološana, dalīšanās un nodošanas tālāk, vēsta pārstāvji. "Innovation Story Cherish Waste" kolekcija būs pieejama "hm.com" no 21. aprīļa.

"Mūsu dizaina komandu iedvesmoja tas, kā mēs maināmies, kad iemīlamies, un kā mūsu apģērbs kļūst par mīlasstāsta daļu. Tā mēs radījām kolekciju par mīlestību un tās dažādo dabu: romantisku, sarežģītu, kaislīgu, dzimuma brīvu, platonisku. Mēs esam aizrautīgi par cirkularitāti, tādēļ vairākumam apģērbu iestrādātas etiķetes, lai iedrošinātu klientus ierakstīt tajos savus vārdus un personīgu ziņu, kad pienāk brīdis no apģērba šķirties," saka Ella Sokorsi, "H&M" koncepta dizainere.

Kolekcijas pērles

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!