H&M Innovation Metaverse Story - 2
Foto: Publicitātes foto
"H&M" nācis klajā jaunāko "Innovation stories" kolekciju, kur nojauktas ne tikai robežas starp tiešsaisti un reālo dzīvi, bet apvienota augstās modes meistarība ar virtuālās garderobes fantāziju, informē pārstāji. "Metaverse Design story" kolekcija būs pārdošanā tiešsaistes veikalā no 8. decembra.

"Modes dimensijai kļūstot arvien virtuālākai, "H&M" tajā saredz aizraujošas nākotnes iespējas, kas ļauj mums radīt dinamiskus, drosmīgus un pārliecinošus virtuālos līdziniekus mūsu fiziskajām kolekcijām. Papildus nebeidzamām radošajām iespējām, tas mums ļauj mums arī piedāvāt vairāk ilgtspējīgāku un iekļaujošāku modes vīziju, kas ir pieejama ikvienam jebkur pasaulē," teic Anna Sofija Johansone, "H&M" radošā konsultante.

Iedvesmojoties no "Metaverse" interaktīvā potenciāla, kā arī fiziskās pasaules taktīlā skaistuma, "gatavs valkāšanai" kolekcija aicina uz pašizpausmi un iepazīstina ar ilgtspēju trīs dimensijās, skaidro pārstāvji. Pirmā ietver sieviešu un vīriešu apģērbus un virkni aksesuāru, kas izstrādāti, paturot prātā aprites principus. Otrā – kolekcijas apģērbi, kas pieejami kā daļa no nomas programmas atsevišķos "H&M" veikalos. Vēl ir trešā dimensija, digitālā kolekcija, kas radīta, sadarbojoties "H&M" un Digitālās Modes Institūtam, Londonā bāzētajai digitālajai domnīcai – ateljē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!