2022. gadā populārākās interjera dizaina tendences platformā 'TikTok'
Foto: Shutterstock

"TikTok" pēdējos gados ir kļuvusi par vienu no visstraujāk augošajām sociālo mediju platformām. 2020. gadā tā viena gada laikā pieauga par 325 procentiem. Pašlaik tai ir vairāk nekā miljards lietotāju visā pasaulē, tādējādi tā ir kļuvusi par nozīmīgu ietekmētāju. "TikTok" vairs nav tikai mājvieta jautrajām dejām, tā ir vieta, kas kalpo arī kā bezgalīgi ritināms iedvesmas dēlis praktiskām, ikdienišķām lietām, piemēram, kā iekārtot un uzlabot arī mājas, kurās dzīvojam. Neatkarīgi no tā, vai tas nozīmē vienkārši sakārtot kādu nekārtīgu vietu mājoklī vai pievienot kāda dizaina elementu, "TikTok" ir iedvesmojis daudzus satura veidotājus un "parastos" cilvēkus, kuriem rūp sava labklājība.

Sociālo mediju platformā lietotāji apvienojas, lai dalītos ar padomiem mājas dekorēšanai, kam ne vienmēr nepieciešams ievērojams budžets. Tieši pandēmijas kulminācijā "TikTok" lietotāji pievērsās mājvietas ērtībām un labiekārtoja savus mitekļus. Tam par iemeslu 2022. gadā "TikTok" dizaina tendences ir attīstījušās. Daži stili ir tik ilgi uzkavējušies interneta vidē, ka kļuvuši par sinonīmiem pašai Z paaudzei, citi ir "jaunpienācēji", kas piedāvā gan smalkus, gan radikālus veidus, kā izrotāt savu telpu.

Bet stop, stop, stop! Patiesībā šis ir arī izcils laiks mēbeļu, aksesuāru un mājas interjera izstrādājumu pārdevējiem. Ir jāiekļaujas "TikTok" ažiotāžā un jāuzzina viss par tendencēm, kas pārņem internetu. Platformai ir milzīga ietekme uz patērētāju uzvedību, liekot viņiem būt gluži kā trakiem pēc noteiktiem produktiem un interjera stiliem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!