Pateicoties meistarīgam mārketingam, bieds novecot aug un pretnovecošanās produktu ražotāji pelna. Tas nenozīmē, ka ir jāatsakās no šajos produktos esošajām, vērtīgajām sastāvdaļām (kā retinols), estētikas speciālisti un dermatologi tiecas mainīt vēstījumu ar pieeju – proeidžings – atbalstīt novecošanās procesu, koncentrējoties uz ādas dabīgo progresēšanu ar profilaktisku kopšanu, veselīgu dzīvesveidu un reaģēšanu uz ādas mainīgajām vajadzībām (tādi kā gadalaiki un ādas briedums).
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Loading...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit