ASV modes zīmols "Syro", kā fanu lokā ir pasaules līmeņa slavenības – multimāksliniece Džūlija Foksa un mūziķis Sems Smits – , ir debitējis ar neierastu aksesuāru – somu kā kurpi. Tā nav paredzēta tikai ikdienas nepieciešamo lietu pārnēsāšanai, bet arī aizsardzībai.
Lai jūs nebiedē 10 centimetru augstais papēdis vai nepiemērots izmērs (43.!), šajā modes gadījumā centimetri garantē funkcionalitāti. Aptuveni 400 eiro vērtā soma nav radīta tikai šokēšanas pēc – zīmola "Syro" dizaineris Henrijs Bejs esot iedvesmojies no transpersonu komūnas. Precīzāk, pērnā gada traģiskajiem notikumiem klubā "Club Q", kad terorakta laikā transsieviete kā sevis aizsardzības līdzekl izmantoja augstpapēžu kurpi (par to vairāk lasi šeit).
""Syro" iestājas par nepielūdzamu sievišķību un savdabību," viņš ir skaidrojis izdevumā "Vogue", un šis esot vēl viens paņēmiens, kā demonstrēt savu misiju – pasakainu ekscentriskumu un modernus pārspīlējumus, burtiski – sievišķības ieročus. Zīmola autori pārliecina, ka kurpē-somā centušies sakausēt izsmalcinātību ar funkcionalitāti un aicina, ka šāds aksesuārs ir autentiska ikdienas stila izpausme un nevis kostīms īpašam gadījumam (piemēram, Halovīnā).
"Syro" nav pirmie, kuri no jauna "izgudrojuši velosipēdu". 2022. gada rudenim/ziemai franču modes nams "Balenciaga" demonstrēja "Le Cagole" somu – tās virsmas apdare precīzi atgādināja sportiskos snīkerus (cena – 3250 eiro), bet pirms nepilna mēneša 2024. gada pavasarim/vasarai prezentēja rokā nēsājamu klača somu kā stiletto kurpi, un vīriešu louferus.